کد خبر: ۳۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

فرصت 4 روزه براي نجات "محسن" از اعدام

جمعيت دانشجويي امام علي (ع) با طرح "آيين طفلان مسلم" تلاش مي كند با جمع آوري كمك هاي نقدي رضايت خانواده هاي شاكي را با پرداخت وجه المصالحه نوجوانان مرتكب را از اعدام نجات دهد. در همين راستا كمتر از 4 روز براي نجات نوجواني به نام "محسن" زمان باقي نمانده كه در صورت كمك ده هزار توماني 8 هزار نفر در اين زمان،وي از اعدام رهايي مي يابد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش وطن (پايگاه خبري سازمان هاي غير دولتي ايران)؛ در اين طرح تلاش شده است كه نوجواناني كه كمتر از 18 سال دارند و در اثر اشتباه مرتكب قتل نفس شده و حكم اعدام برايشان صادر شده است با پرداخت وجه المصالحه و جلب رضايت خانواده مقتول از طناب دار رهايي پيدا كنند .
 
جمعيت امداد دانشجويي - مردمي امام علي(ع) يك سازمان مردم نهاد است كه در سال 1378 به صورت رسمي به ثبت رسيد و فعاليت خود را با مجوز رسمي از وزارت كشور آغاز كرده و در سال 2010 موفق به اخذ مقام مشورتي در شوراي امور اقتصادي اجتماعي سازمان ملل متحد شده است.
 
در اجراي طرح "آيين طفلان مسلم" ،در حال حاضر نام سه نوجوان براي كمك در پايگاه اطلاع رساني اين جمعيت معرفي شده كه يكي از آنها فردي به نام "محسن "است كه براي جلب رضايت و آزادي وي بيشتر از 4 روز زمان باقي نمانده است.
 
هر چند كه مسولان جميعت در حال گفتگو براي افزايش زمان براي جمع آوري كمك به وي هستند ولي مي توان تاكيد كرد كه كمك هاي مردمي براي آزادي محسن فقط در اين فرصت 3 روزه مي توان اقدامي كرد.  
 
براي آزادي اين فرد كافي است كه 8 هزار نفر، نفري 10هزار تومان كمك كنند تا "محسن"به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شود.
 
بر همين اساس، خيران مي توانند براي اطلاعات بيشتر به آدرس http://life.sosapoverty.org مراجعه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین