کد خبر: ۳۳۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

برتری استقلال برابر سیاه جامگان در نیمه نخست

استقلال با دو گل موفق به شکست سیاه جامگان در نیمه نخست شد.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه نخست دیدار استقلال و سیاه جامگان از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. گلهای استقلال را محسن کریمی 36 و شهباززاده در دقیقه 41 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار بیشتر در اختیار استقلال بود. آنها در همان دقیقه نخست توسط محسن کریمی می‌توانستند به گل برسند. این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه بان سیاه جامگان قرار داشت و بعد از جا گذاشتن او می توانست براحتی دروازه تیم مشهدی را باز کند اما توپ او به دیواره دروازه سیاه جامگان برخورد کرد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 28 ارسال فخرالدینی برای جابر انصاری او را در موقعیت گل مناسبی قرار داد و ضربه سر انصاری به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

در ادامه بازی، استقلالی ها باز هم بر بازی سوار بودند ولی در دادن پاس نهایی دقت لازم را نداشتند تا اینکه در دقیقه 36 روی نفوذ خوب شهباززاده روی توپ سوم محسن کریمی صاحب موقعیت شد و براحتی دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

به گزارش ایسنا، استقلالی ها بعد از گل بازهم فرصت گلزنی داشتند و در دقیقه 41 روی شوت فخرالدینی صاحب موقعیت شدند و توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد. در برگشت این توپ میثم مجیدی پاس خوبی برای شهباززاده فراهم کرد و مهاجم استقلال با یک ضربه فنی دروازه سیاه جامگان را باز کرد تا استقلال نیمه نخست را دو بر صفر از سیاه جامگان ببرد.

ترکیب استقلال: وحید طالب لو، هرائل مگویان،امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، محسن کریمی، آرش برهانی و سجاد شهباززاده.

ترکیب سیاه جامگان: محمدحسین عین افشار، کورده، میثم حسینی، کیل کنیا، احمد کامدار، امیرحسین صدقی، علیرضا نقی زاده، سالار افراسیابی، رضا عنایتی، ایمان موسوی و آلاجی سوسه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین