کد خبر: ۳۳۹۲۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

فرار 3 مجرم سرشناس از زندان فوق امنیتی در آرژانتین

مقام‌های امنیتی در آرژانتین عملیات بزرگی را برای دستگیری سه مجرم سرشناس که از یک زندان فوق امنیتی گریختند شروع کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «ویکتور شیلاسی» و دو برادر به نام‌های «کریستیان» و «مارتین لاناتا» به جرم آدم ربایی و قتل سه بازرگان در سال 2008 به حبس ابد محکوم شده‌اند.

آنها با استفاده از سلاح قلابی و تهدید یکی از زندانبانان از یکی از امنیتی ترین زندان های این کشور فرار کردند. در پی این حادثه، فرماندار بوئنوس آیرس رئیس سازمان زندان‌های این ایالت را اخراج کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، «ماریا فلورنسیا پیرمارینی» از سوی «دانیل شیولی»، فرماندار سابق بوئنوس آیرس به عنوان رئیس سازمان زندان ها منصوب شده بود.

همچنین «ماریا یوجنیا ویدال»، فرماندار تازه این ایالت گفت:‌ فراری‌ها از کمک‌هایی در داخل نظام زندان‌ها برخوردار بودند.

برادران لاناتا و ویکتور شیلاسی بامداد یکشنبه به وقت محلی از زندان «ژنرال آلویار» در حدود 250 کیلومتری جنوب غربی بوئنوس آیرس فرار کردند. آنها با کمک یک سلاح قلابی، با گروگان گرفتن یک زندانبان و ربودن یک خودروی دولتی از محل گریختند.

بنابر این گزارش، فرار آنها ظرف 15 دقیقه کامل شد. خودرو و گروگان را در آن اطراف رها کردند و از آن زمان دیده نشده‌اند. بیش از 100 مامور پلیس و دولت فدرال در عملیات تعقیب شرکت دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین