کد خبر: ۳۳۹۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

رهایی کودک اهوازی از چنگال آدم‌ربایان

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از رهایی کودک 11 ساله اهوازی از چنگال آدم‌ربایان‌ با تلاش پلیس آگاهی استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علی حاتمی با بیان خبر رهایی کودک 11 ساله از چنگال آدم‌ربایان، اظهار کرد: 25 آذر ماه گذشته، پسربچه 11 ساله اهوازی هنگام بازگشت از مدرسه به سمت منزل، توسط دو فرد نا‌شناس ربوده شد.

وی در تشریح این ماجرا عنوان کرد: آدم‌ربایان که به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس این اقدام را انجام داده بودند، به مکان نامعلومی متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: دو مجرم در تماس با خانواده کودک از اخذ 200 میلیون تومان وجه نقد در قبال آزادی کودک خبر داده بودند.

حاتمی افزود: پلیس با اطلاع از موضوع، در اقدامات اطلاعاتی کم‌نظیر از سوی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان، روز 29 آذرماه امسال، مخفی‌گاه یکی از آدم‌ربایان و محل نگهداری کودک 11 ساله را در شهرستان «کارون» شناسایی کردند.

این مسئول اشاره کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه یکی از آدم‌ربایان را که فردی بدون سابقه کیفری بود، دستگیر و در ‌‌‌نهایت پسر 11 ساله ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش فارس، رئیس پلیس آگاهی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد و به زودی وی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین