کد خبر: ۳۳۹۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی:

آتش سوزی در مجموعه برج میلاد جزئی بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی، آتش سوزی در حوالی پارک دلفین‌ها را جزئی خواند و گفت: در همان زمان حادثه، این آتش سوزی توسط ماموران آتش‌نشانی مستقر در برج میلاد مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی سازمان آتش نشانی، آتش سوزی در حوالی پارک دلفین‌ها را جزئی خواند و گفت: در همان زمان حادثه، این آتش سوزی توسط ماموران آتش‌نشانی مستقر در برج میلاد مهار شد.

سید جلال ملکی  در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد آتش‌سوزی حوالی دلفیناریوم مجموعه برج میلاد، گفت: حوالی ساعت 16 به دلیل آتش‌سوزی ضایعات در محوطه پارک دلفین‌ها، شهروندان این آتش سوزی را به آتش‌نشانی اعلام کردند اما پیش از اینکه ماموران ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه برسند، این آتش سوزی توسط آتش‌نشانان خود برج میلاد مهار شد.   

وی با تکذیب خبر آتش‌سوزی برج میلاد و پارک دلفین‌ها که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این حادثه هیچ خللی در روند کاری مجموعه برج میلاد بوجود نیاورده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مصلحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
با سلام
اینجانب تعداد 4 بلیط برای سانس ساعت 19:00 روز سه شنبه مورخ 94/10/8 رزرو کرده بودم که متاسفانه بدون اطلاع رسانی قبلی مبنی بر کنسلی برنامه دلفیناریوم از طرف مسولین برگزارکننده، این برنامه کنسل شد. و باعث اتلاف وقت تمامی بازدید کنند گان در این سانس شد. و خللی در روند کاری مجموعه برج میلاد بوجود آورد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین