پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۳۳۹۶۵۳
۰۰:۳۶
۱۳۹۴/۱۰/۱۰

آلودگی هوا این خواننده را هم راهی بیمارستان کرد+تصویر

آلودگی هوا این خواننده را هم راهی بیمارستان کرد+تصویر
احسان خواجه امیری به دلیل عوارض ناشی از آلودگی هوا در بیمارستان بستری شد
۰۰:۳۶
۱۳۹۴/۱۰/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،
همزمان با شدت گرفتن میزان آلاینده های هوای تهران و رسیدن آن به بیشترین میزان در دو هفته اخیر، احسان خواجه امیری، خواننده، هم با عوارض ناشی از آلودگی هوا دست به گریبان شد و به بیمارستان رفت.

امروز علاوه بر او، علی رضوانی، مجری برنامه خارج از گود ۲۰:۳۰ هم به علت عوارض ناشی از آلودگی هوا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرآنلاین، بهنوش بختیاری هم اوایل هفته به علت مشکلات تنفسی راهی مرکز درمانی شده بود.

آلودگی هوا این خواننده را هم راهی بیمارستان کرد+تصویر

Error Report
ارسال پیام
captcha