کد خبر: ۳۳۹۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

قلعه‌نویی: دوست دارم ادینیو به تراکتور بیاید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که تراکتور مد نظرش پس از تعطیلات نیم فصل به وجود خواهد آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: از بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند حلالیت می‌طلبم و از تمام کسانی که برای تیم در نیم فصل اول زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد به واقع یک باشگاه فرهنگی است و شاید مسئولان این تیم به قدری که تراکتور را دوست دارند، گسترش فولاد را به این اندازه دوست ندارند و جا دارد از زحمات و لطف‌های مسئولان این تیم در حق تراکتورسازی تشکر کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم و اگر بتوانیم گسترش فولاد را شکست دهیم، حتی می‌توانیم در آینده به قهرمانی هم فکر کنیم. البته این تراکتور هم تیم مد نظر من نشده و تراکتور واقعی را بعد از تعطیلات خواهید دید. گسترش فولاد فوتبال با برنامه و خوبی را روی زمین بازی می‌کند و به این تیم احترام می‌گذارم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: ما علاوه بر سعید آقایی، سینا عشوری، سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده را هم در اختیار نداریم و اگر این سه بازیکن جدید را هم نمی‌گرفتیم، در آن صورت حتی نفرات‌مان برای فردا کامل نمی‌شد.

سرمربی تراکتورسازی به وجود مشکل بدنی در تیمش اشاره کرد و گفت: این تیم از دقیقه 60 به بعد با افت مواجه می‌شود و در تعطیلات می‌خواهیم علاوه بر تقویت نقاط ضعف‌مان کار بدنسازی هم بکنیم.

وی درباره تماشاگران تراکتورسازی بیان کرد: ما متاسفانه چه بازی را ببریم و چه ببازیم تماشاگران علیه مدیرعامل شعار می‌دهند و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره برنامه‌های تراکتور در تعطیلات نیم فصل گفت: پس از بازی فردا در روز چهارشنبه تمرین‌هایمان تعطیل می‌شود سپس کارمان را در تبریز شروع می‌کنیم و پس از یک هفته راهی اردوی ترکیه خواهیم شد.

قلعه‌نویی درخصوص آخرین وضعیت بختیار رحمانی بیان کرد: دوست نداشتیم این اتفاق برای بختیار بیفتد. این بازیکن یکی از بهترین هافبک‌های نفوذی ایران است ولی هنوز تکلیفش را با خودش مشخص نکرده و بیشترین لطمه را در وهله اول به خودش و سپس به تراکتور وارد کرد. تا جایی که می‌دانم او تا برج 5 سرباز است و پس از بازی فردا درباره او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تراکتورسازی درخصوص آخرین وضعیت ادینیو نیز خاطرنشان کرد: من خیلی دوست دارم ادینیو به تراکتور بیاید چون میزان رای مردم است و هواداران خواستار حضور این بازیکن در تبریز هستند ولی متاسفانه خودش مصاحبه کرده و گفته که تیمش رضایت‌نامه نمی‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین