کد خبر: ۳۳۹۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶

حداد عادل: شبکه "من و تو" هر شب برای انتخابات ایران برنامه دارد

اگر انتخابات به درستی انجام شود، همه تشکل‌های اصولگرایان از آن بهره می‌برند. اگر فردی به خاطر خدا در انتخابات ثبت نام کرده است و بعد از معرفی لیست اصولگرایان نام وی در میان نامزد‌ها نبود به خاطر خدا انصراف دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
همایش ائتلاف اصولگرایان در تالار لاله تهران با حضور برخی فعالان حزبی این جریان سیاسی برگزار شد.

در این مراسم غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه ائتلاف فعلی اصولگرایان حاصل چند ماه تلاش است، گفت: حضرات آیات مصباح یزدی و موحدی کرمانی نقش اساسی در این ائتلاف ایفا کردند.

حدادعادل تاکید کرد: شرایط امروز حساس‌تر شده و اگر هر روز بگوییم شرایط نسبت به قبل حساس‌تر شده است، سخن گزافی نیست.

او با اشاره به اینکه شبکه‌های تبلیغاتی بیگانه در انتخابات قبلی اصرار داشتند مردم در انتخابات شرکت نکنند، گفت: اما انتخابات این دوره به شکلی شده است که هر شب شبکه صهیونیستی من و تو برای انتخابات ایران برنامه دارد.

حدادعادل به اظهارات مقامات وزارت خارجه امریکا و مواضع غیراصولی آن‌ها درباره بحرین و سوریه و غیره اشاره کرد و اهمیت مجلس دهم را برای کشور و انقلاب بسیار مهم ارزیابی کرد.

رئیس مجلس هفتم گفت: اخلاص شرط اول اصولگرایی است و تعصب حزبی با اصولگرایی منافات دارد.

وی تاکید کرد: اگر انتخابات به درستی انجام شود، همه تشکل‌های اصولگرایان از آن بهره می‌برند. اگر فردی به خاطر خدا در انتخابات ثبت نام کرده است و بعد از معرفی لیست اصولگرایان نام وی در میان نامزد‌ها نبود به خاطر خدا انصراف دهد.

حدادعادل گفت: عده‌ای درصدد ایجاد تفرقه هستند و در فضای مجازی اخبار دروغ منتشر می‌کنند اما دوستان باید مواظب باشند که گول اقدامات تفرقه‌انگیز را نخورند.

به گزارش ایلنا،‌ غلامعلی حدادعادل گفت: عده‌ای می‌خواهند انتخابات خبرگان را هم دوقطبی کنند ولی ما این را به مصلحت کشور نمی‌دانیم و باید مراقب چاله‌هایی که ایجاد می‌کنند، باشیم.

این فعال سیاسی در انتها گفت: نیروهای پاکدستی که فعالیت می‌کنند بیایند تا آرمان‌های امام راحل را تحقق ببخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین