کد خبر: ۳۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

انتقاد رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از افزایش تعداد نامزدهای انتخابات

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور از افزایش تعداد نامزدهای انتخابات انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام تقوی در حاشیه همایش ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر لزوم افزایش قابلیت‌ها اظهار داشت: هر ملتی به هر مقداری که تلاش و کوشش و ظرفیت خود را افزایش دهد، به‌‌ همان میزان عنایات الهی شامل حال وی خواهد شد این یک قاعده است و اگر شرایط را بوجود نیاوریم هیچ عنایتی نصیبمان نمی‌شود.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: خدابینی را از خودبینی نمی‌توانیم دید باید خودبینی‌ها را کنار بگذاریم چرا که تنها یک هدف و جهت داریم و نظام هستی نیز بر همین مبنا شکل گرفته و باید این تحول و دگرگونی را در خود ایجاد کنیم و بحمدالله این اتفاق افتاده و همه احزاب اصولگرا به این نقطه نورانی رسیده‌اند که باید با هم حرکت کنند و تا آخر کار این شیوه را حفظ نموده و منیت‌ها و سهم‌خواهی‌ها را کنار بگذاریم چرا که این نشانه رشد است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور با بیان اینکه برای افزایش کارآمدی در جبهه سیاسی باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی مولفه‌های بسیاری دارد که نخستین مولفه آن اعتماد است که البته خود یک سرمایه اجتماعی است و مشارکت نیز اهمیت دارد و دومین مولفه مسئولیت است.

او اضافه کرد: سومین نکته بسیج نخبگان و روشنفکران سیاسی است و نکته چهارم درک حساسیت شرایط موجود و مسئله دیگر امید به آینده است. یک اصولگرا اگر با شکستی روبه‌رو شد هیچگاه امیدش را از دست نمی‌دهد.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: مسئله بعدی ترجیح منافع کلی جامعه، نظام و مردم بر منافع شخصی و حزبی است.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور با اتقاد از افزایش تعداد نامزدهای انتخابات اعلام کرد: اینکه امروز نامزدهای اصولگرا صف کشیده‌اند، درست نیست روز گذشته در یک شهرستان در مجلسی بودم و متوجه شدم چندین ردیف از حضار در سالن را کاندیداهای انتخابات مجلس تشکیل می‌دهند که تعدادشان ۶۲ نفر بود و این تعداد برای یک شهرستان کوچک مناسب نیست.

حجت الاسلام تقوی در پایان یادآور شد: پرهیز از جزم‌گرایی و مطلق اندیشی باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و نباید فکر کنیم هرچه ما می‌گوییم درست است، چرا که اینگونه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین