کد خبر: ۳۳۹۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

پیام ظریف به‌مناسبت سال‌نو مسیحی: اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم

وزیر امور خارجه ایران در پیام کوتاهی در توئیتر فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت و آموختن از تاریخ برای عدم اشتباهات گذشته را یادآور شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف در صفحه توئیتر خود با تبریک سال نو میلادی - سال 2016 - نوشت: «بیاید از تاریخ یاد بگیریم و موفقیت‌ها را تکرار کنیم، نه اشتباهات گذشته را. سال نو بر همگان مبارک.»

به گزارش آفتاب، همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آغاز سال نو میلادی بهانه‌ای برای دعا و تلاش برای کودکانی است که در بستر اشغال و خشونت و در دل آتش و خون متولد و بزرگ می شوند تا آنان نیز فرصت نیل به حیات انسانی و لبخند به زندگی پیدا کنند.

حسین جابر انصاری در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود به‌مناسبت در آغاز سال نو میلادی منتشر کرده، نوشته است: سال نو 2016 میلادی در حالی آغاز می شود که ملت فلسطین در پی دهه‌ها مبارزه آزادیبخش هنوز در آرزوی استقلال و رهایی از اشغال و پی آمدهای تروریسم دولتی اسرائیل به سر می‌برد.

جابر انصاری ادامه داد: منطقه غرب آسیا و در مقیاسی دیگر جهان نیز خسته از سیاست‌های مداخله‌جویانه، یکجانبه و خودسرانه قدرتهای بین‌المللی و امواج تروریسم و افراط‌گرائی کور همچنان گرفتار تبعات بحران‌های سیاسی و اجتماعی گسترده‌ای است که زمین و زمان را فرا گرفته است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین