کد خبر: ۳۳۹۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

بارش برف آزادراه تبریز - تهران را بست

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: به علت بارش برف و کولاک، آزادراه تبریز - تهران تا اطلاع بعدی بسته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جواد ناموران روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: بارش برف باعث کولاک و لغزندگی جاده ها شده است و برای جلوگیری از وقوع حوادث جاده ای، پلیس آزادراه تبریز- تهران را بست.

وی افزود: بارش برف و وزش باد شدید در آزادراه تبریز - تهران کولاک ایجاد کرده، پیش بینی می شود تردد در این مسیر باعث گرفتاری مسافران شود و به همین علت تصمیم به انسداد آن گرفته شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ناموران گفت: به علت کولاک شدید در کیلومتر 31 و 35 این آزادراه و گردنه های اسکان و آتاجان، تردد در آزادراه تا اطلاع بعدی ممنوع و محور جایگزین جاده قدیم تبریز - میانه و میانه - زنجان است. 

وی ادامه داد: در مسیرهای شیبلی، بستان آباد و صوفیان- مرند نیز کولاک شدید است و تردد خودروهای سبک و سنگین فقط با زنجیرچرخ در جاده های استان میسر خواهد بود.

رئیس پلیس آذربایجان شرقی با تاکید براینکه در برخی نقاط این آزادراه به علت مه شدید دید کافی وجود ندارد افزود: رانندگانی که قصد عبور از تمام محور های استان را دارند باید قبل از سفر از وضعیت جاده ها اطلاع یابند.

سرهنگ ناموران از مردم خواست از مسافرت های غیر ضروری در جاده های استان با توجه به شرایط جوی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر مواد خوراکی، پوشاک مناسب و پتو به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: رانندگان پیش از سفر بخاری و برف پاکن های خودرو خود را کنترل و نسبت به وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل و هنگام حرکت نیز سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

استان آذربایجان شرقی در منطقه ای کوهستانی و سردسیر ناحیه شمال غرب کشور واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین