کد خبر: ۳۳۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

آخرین وضعیت‌جوی و ترافیکی راههای کشور

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور را تا ساعت 14 امروز (جمعه) اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
برابر گزارش های دریافتی در استان های آذربایجان غربی (محورهای سردشت به مهاباد، پیرانشهر و ماکو)، استان اردبیل (محورهای پارس آباد به گرمی و اسالم به خلخال)، استان اصفهان (محورهای داران به الیگودرز و فریدونشهر)، استان فارس (محور خرم بید)، استان کهگیلویه و بویر احمد(محور یاسوج به اقلید)، استان کرمانشاه (محور پاوه)، استان چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ به مسجد سلیمان) و استان مرکزی (محورهای اراک به بروجرد و اراک به ازنا) بارش برف اعلام شده است.

همچنین براساس آخرین گزارش های دریافتی از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، فارس (اکثر محورها)، استان آذربایجان غربی (محور سردشت)، استان کرمان(محورهای کرمان به سیرجان، کرمان به شهربابک، شهر بابک به انار) و استان کرمانشاه (محور قصرشیرین) بارش باران گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، براساس اعلام پلیس راهنمایی رانندگی نیروی انتظامی، در استان آذربایجان شرقی (محورهای هشترود به زنجان، مرند و بستان آباد) دارای کولاک و یخ زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بنا بر این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین