کد خبر: ۳۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

"در مدت معلوم" که فیلمی در ژانر طنز است در دو هفته‌ای که از اکرانش می‌گذرد فروش 610 میلیون تومانی داشته است و فیلم "ناهید" علی‌رغم حضور موفق در جشنواره‌های خارجی در فروش داخلی حتی نتوانست موفقتی نسبی را از آن خود کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سینماهای سراسر کشور این روزها در حال نمایش فیلم‌های "محمد رسول الله (ص)"، "جامه‌دران"، "ناهید"، "این سیب هم برای تو"، "شاهزاده روم"، "شیفت شب"، "حکایت عاشقی‌"، "در مدت معلوم"، "پی22" هستند. "شکاف" و "بوفالو"نیز از روز گذشته اکران خود را آغاز کردند و به لیست فیلم‌های در حال اکران اضافه شدند.

 آخرین ساخته مجیدی با وجود اینکه نزدیک به یک ماه است که فروش آن از مرز 13 میلیارد تومان عبور نمی‌کند؛ همچنان سالن‌هایی را در پردیس‌ها و سینماهای مهم کشور در اختیار دارد. براساس آمار ارائه شده این فیلم پس از 4 ماه اکران و با در اختیار داشتن بیش از 100 سینما در سراسر کشور 13 میلیارد و 860 میلیون تومان فروش داشته است.

 انیمیش "شاهزاده روم" ساخته (هادی محمدیان) پرفروش‌ترین فیلم‌ این روزهای سینماست. این فیلم بعد از دو ماه موفق به فروش دو میلیارد و 650 میلیون تومانی شدهت و در کنار این موفقیت داخلی  سالن‌های سینمایی را نیز در لندن و دبی در اختیار دارد.

"در مدت معلوم" ساخته وحید امیرخانی تنها فیلم در ژانر طنز است که این روزها بدون هیچ رقیبی در سالن‌های سینما یکه‌تازی می‌کند. فروش این فیلم پس از دو هفته نمایش از نیم میلیارد تومان گذشته. مدتی بود که سینما رکورد فروش 610 میلیون تومانی را در این مدت کم به خود ندیده بود. و باز فیلم‌هایی این چنینی موفق به رونق دادن سالن‌های سینما شدند.

فیلم حمیدرضا قطبی با نام "جامه‌دران" نیز بعد از نمایش 40 روزه در حال نزدیک شدن به مرز یک میلیارد تومان است و تا امروز 980 میلیون تومان فروش داشته که به نسبت دیگر فیلم‌های گیشه می‌توان گفت موفقیتی نسبی داشته است. 

"شیفت شب" چهارمین فیلم بلند سینمایی نیکی کریمی یک هفته بعد از "جامه‌دران" اکرانش را آغاز کرد و در 6 هفته گذشته فروش 820 میلیون تومانی را ثبت کرده است. "این سیب هم برای تو" فیلم دیگری‌ست که شش هفته از اکرانش می‌گذرد. اما فیلم سیروس الوند نتوانست حضور موفقی در این مدت داشته باشد و فروش 320 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا، "ناهید" ساخته آیدا پناهنده با وجود اینکه در جشنوره فیلم کن موفق به دریافت جایزه شد اما در داخل دیده نشد و نتوانست حتی موفقیتی نسبی در گیشه داشته باشد. این فیلم پس از شش هفته 265 میلیون تومان فروش داشته است.

"حکایت عاشقی" ساخته احمد رمضان‌زاده که پس از کش وقوس‌های فراوان اکران شد نتوانست اکران موفقی را آغاز کند. این فیلم پس از دو هفته 58 میلیون تومان فروخته است. "پی 22" به کارگردانی حسین قاسمی جامی نیز پس از یک هفته 31 میلیون تومان فروش داشته است. "شکاف" ساخته کیارش اسدی زاده که از روز گذشته اکرانش را آغاز کرده است در روز نخست موفق به فروش 120 میلیون تومانی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین