کد خبر: ۳۳۹۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

درگیری در پایان مراسم بدرقه تیم امید

در پایان مراسم بدرقه تیم امید درگیری به وجود آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
بدرقه ملی پوشان امید فوتبال ایران با حواشی متعددی همراه بود.

در حالی که قرار بود از ساعت 19:30 امروز در سالن همایش‌های هتل المپیک با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و جمعی از افراد شاخص مراسم بدرقه تیم امید انجام شود، اما محمد خاکپور با نیامدنش به این مراسم در کمال تعجب همگان را شوکه کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، دبیر کمیته ملی المپیک، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، معاون قهرمانی وزیر ورزش، معاون فرهنگی وزیر ورزش، اعضای کادرفنی تیم امید، سردار آجورلو، اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی، فریدون اصفهانیان، مهدی تاج و تنی چند از اعضای شورای شهر اسلامی تهران حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، بازیکنان و کادرفنی تیم امید یک جلد کلام‌الله مجید هدیه گرفتند.

در بخش دیگری از مراسم نیز، از خانواده برخی شهدا تقدیر به عمل آمد.

از مهم‌ترین مسائل پیش آمده در مراسم امشب، نبود محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید بود. هرچند از طرف مسوولان تیم ملی امید و سایر اعضای فدراسیون، دلیل این غیبت مشخص نشد، اما به نظر می‌رسد خاکپور اینگونه اعتراض خود را به اتفاقات یک سال اخیر تیم امید و به ویژه بحث پیش آمده در ارتباط با قراردادش اعلام کرد.

اتفاق دیگری که در مراسم امشب رخ داد، درگیری یکی از محافظان وزیر با یکی از افرادی بود که قصد داشت به اتاق کفاشیان و گودرزی ورود کند.

 در پایان مراسم بدرقه تیم امید زمانی که وزیر ورزش و همراهانش برای صرف شام وارد رستوران شدند یکی از افراد که می‌گفت از اعضای تشریفات است، قصد ورود به سالن رستوران را داشت که با ممانعت فردی که محافظ خطاب می‌شد مواجه شد و همین مسئله باعث درگیری شدیدی شد که با دخالت اطرافیان این مسئله ختم به خیر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین