کد خبر: ۳۴۰۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

ماجرای جالب اخراج کلاه‌کج پس از پایان بازی!

بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ضعیف‌ترین بازی لیگ برتر در این چند سال اخیر را شاهد بودیم، دو تیم استقلال اهواز و سیاه جامگان هیچ برنامه‌ای برای این بازی نداشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
عادل کلاه کج بعد از شکست تیمش مقابل سیاه جامگان ابومسلم اظهار کرد: دو تیم به گونه‌ای بازی می‌کردند که هیچ موقعیتی را برروی دروازه‌ها ایجاد نمی‌کردند و به صورت اتفاقی در 18 قدم صاحب موقعیت می‌شدند، به این جهت یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های لیگ برتر را در این چند سال اخیر شاهد بودیم.

وی در خصوص صحنه اخراجش توسط داور پس از سوت پایان بازی تصریح کرد: در پایان بازی به داور گفتم که قضاوت خوبی را انجام دادی و سوت‌های خوبی زدی، ولی بلافاصله کارت زرد به من داد و بعد هم اعلام کرد که اگر لازم باشد کارت قرمز هم می‌دهم.

به گزارش ایسنا، کلاه کج خاطرنشان کرد: من هم اعلام کردم که هیچ مشکلی برای این قضیه نخواهم داشت و بلافاصله کارت قرمز را به من نشان داد. واقعا نمی‌دانم چه طور اسم حرفه‌ای را بر روی لیگ ما گذاشته‌اند که یک بازیکن را بی دلیل محروم می‌کنند. شرایط پایان بازی طوری بود که تیم من باخته بود ولی نمی‌دانم داور چه مشکلی داشت که چنین تصمیمی را گرفت.

بازیکن تیم استقلال اهواز در خصوص جدایی از این تیم گفت: قبل از بازی با بختیاری‌زاده صحبتی داشتم و اعلام کردم که اگر شرایط به همین صورت باشد شرایط برای ادامه همکاری را ندارم، حالا اگر مسئولان باشگاه دوست ندارند در این تیم حضور داشته باشم از این تیم جدا خواهم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین