کد خبر: ۳۴۰۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

هنگامه قاضیانی در تالار وحدت می خواند

هنگامه قاضیانی بازیگر تئاتر و سینمای ایران، این بار در یک تجربه تازه روی صحنه تالار وحدت می خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
این بازیگر که پیش از این در فیلم های من مادر هستم، به همین سادگی و سعادت آباد آواز خوانده است، این بار در یک کنسرت بانوان، روز شنبه ١٩ دی ٩٤ ساعت ١٥ در تالار وحدت قطعاتی را خواهد خواند.

سپهر صاحبی مدیر موسسه رنگین کمان هنر و تهیه کننده کنسرت هنگامه قاضیانی درباره ارکستری که قاضیانی را همراهی می کند و قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود افزود:ترانه پوریوسف در این کنسرت علاوه بر نوازندگی فلوت، سرپرستی ارکستر را برعهده دارد و در این ارکستر نیز مژگان ابوالفتحی کاخن، دایره و پرکاشن، ندا بهزاد کاخن، تنبک و پرکاشن، گلبرگ پرویزی بیس، پانیذ شفائی کلارینت، غزاله شیرازی ویولن سل، یلدا صمدی پیانو و آذین ملک زاده کمانچه می نوازند. بناست در این کنسرت بازخوانی چند ترانه قدیمی، با تنظیم و سبک و سیاق مدرن که توسط رضا تاجبخش تنظیم شده اند، خوانده می شود.

به گزارش روابط عمومی تالار وحدت،هنگامه قاضیانی بازیگری که پیش از این در سالهای ٨٦ و ٩٠ برای بازی در فیلمهای 'به همین سادگی' و 'روزهای زندگی' موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش اول زن شده بوده، سال ٨٧ در کنسرت خیریه 'دنگ شو' برای کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش محک، همچنین در کلیپ 'ای ایران' سامان مقدم و سال ٩٠ نیز در سرود 'ای ایران' شهداد روحانی تجربه های موفق آوازی پشت سر گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین