کد خبر: ۳۴۰۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

5 فیلم بعدی «جنگ ستارگان» +تصاویر

در حالی که قسمت هفتم از مجموعه «جنگ ستارگان» در حال رکورد شکنی است، نگاهی انداخته ایم به ۵ فیلم بعدی دنیای «جنگ ستارگان» و اطلاعات و تاریخ اکران آنها را مروری دوباره داشته ایم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم، اولین فیلمی که در دنیای «جنگ ستارگان» پس از «ارتش به پا می خیزد» اکران خواهد شد، فیلم «Rogue One» است. فیلمی مشتق شده از دنیای «جنگ ستارگان» که البته ارتباط مستقیمی با تریلوژی جدید ندارد و فقط این دنیا را بیشتر بسط می دهد. این فیلم 16 دسامبر 2016 اکران خواهد شد. این فیلم قرار است حوادث قبل از فیلم نخست سال 1977 را روایت کند. جایی که نشان می دهد پرنسس لیا، R2-D2 و بقیه چگونه از نقشه ستاره مرگ با خبر شدند. گفته می شود فیلم در فضای آثار با مضمون جاسوسی و دزدی است. گرت ادواردز کارگردان فیلم «گودزیلا» کارگردانی آن را بر عهده گرفته و چهره هایی چون فلیسیتی جونز، فارست ویتکر، مدس میگوئلسن و... در آن ایفای نقش می کنند.

قسمت هشتم «جنگ ستارگان» روز 26 می 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت. این فیلم ادامه داستان فیلم «ارتش به پا می خیزد» است و داستان با کاراکترهای آشنایی چون لوک اسکای واکر، پرنسس لیا، ری، فین و البته هان سولوی محبوب و ربات ها جلو می رود. این فیلم هنوز نامی ندارد و فعلا با همین عنوان «جنگ ستارگان هشت» شناخته می شود. ریان جانسن کارگردان فیلم جاه طلبانه «لوپر»، کارگردانی این پروژه را هم بر عهده دارد. بازیگران اصلی فیلم قبل قرار است برای این اثر هم بر گردند و شاید تنها اتفاق ویژه، عوض شدن بازیگر R2-D2 باشد. در این فیلم کنی بیکر 81 ساله جای خودش را به جیمی وی خواهد داد.

25 می 2018 با فیلم بدون نامی مواجه هستیم که فعلا نام «مجموعه جنگ ستارگان: هان سولو» را یدک می کشد. این فیلم باز به حوادث قبل از فیلم اول بر می گردد و نشان می دهد هان سولوی محبوب چگونه هان سولو شد. فیل لرد و کریستوفر میلر، کارگردانان جوان و خلاق انیمیشن محبوب «فیلم لگویی» قرار است این اثر را برای تابستان 2018 آماده اکران کنند. گفته می شود این آخرین فیلم مجموعه است که متنش را لارنس کاسدان می نویسند. نویسنده ای که از «امیدی تازه» در سال 1977 همیشه پای ثابت این مجموعه بوده. هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم در دست نیست اما می دانیم که به صورت مستقیم با «Rogue One» در ارتباط است.

کالین ترورو، کارگردان فیلم پر فروش امسال آمریکا، «دنیای ژوراسیک» قسمت آخر تریلوژی «جنگ ستارگان دیزنی» را کارگردانی خواهد کرد. طبیعتا قسمت نهم هم هنوز نامی ندارد و اطلاعات کمی هم از آن منتشر شده است. با این حال می دانیم که این فیلم توسط ریان جانسن نوشته شده و ترورو آن را کارگردانی خواهد کرد. ظاهرا قرار است در این فیلم داستانی که از «ارتش به پا می خیزد» آغاز شده، کاملا تمام شود و داستان یک سه گانه جدید آغاز شود. حضور بازیگران اصلی فیلم «ارتش به پا می خیزد» هم در این فیلم قطعی شده که خیلی از طرفداران این نتیجه گیری را کرده اند که قرار نیست در فیلم دوم کسی از میان اصلی ها کشته شود. هنوز تاریخ اکران این فیلم هم قطعی نشده اما در سال 2019 آن را روی پرده خواهیم دید. اما به احتمال زیاد اکران آن به تعطیلات کریسمس برده می شود.

آخرین فیلمی که دیزنی برنامه ساخته اش را ریخته و آن را رسانه ای هم کرده یک مشتق دیگر از مجموعه اصلی است. هنوز هیچ چیزی در مورد این فیلم رسمی نشده. فقط می دانیم که احتمالا قرار است در آن داستان «بوبا فت» بیان شود. جایزه بگیر بزرگ عالم جنگ های ستاره ای. حتی همین هم البته رسما از سوی دیزنی و لوکاس فیلم اعلام نشده. اما می توان حدس زد که قرار است فیلم آخر مشتق ها هم ضمن به پایان بردن داستان احتمالی، نسبتی با سه گانه «جنگ ستارگان» را هم ایجاد کند. این اثر اگر به صورت رسمی اعلام شود در سال 2020 روی پرده سینماها خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین