کد خبر: ۳۴۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

مهرجویی و حقیقی به هنر و تجربه می آیند/ آغاز اکران مستند «مهرجویی، کارنامه چهل ساله»

مستند " مهرجویی ،کارنامه چهل ساله " ساخته مانی حقیقی از فردا 14دی در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران خود را آغاز می کند.
آفتاب‌‌نیوز : لیلا حاتمی، داریوش شایگان، عزت الله انتظامی،بهرام رادان ، نیکی کریمی و .... در این مستند  درباره مهرجویی سخن گفته اند.

داریوش مهرجویی بدون شک یکی از کارگردانان مهم و تاثیر گذار سینمای ایران  است که  این بار خود ، در برابر دوربین فردی قرار گرفته است  تا درباره آثاری که خلق کرده به چالش کشیده شود .

 این چالش را مانی حقیقی  به عنوان کارگردان « مهرجویی ، کارنامه چهل ساله » بر عهده دارد . کارگردان این سالها و اهل فلسفه  سالهای قبلتر که اینک در سینمای ایران جایگاه ویژه ای به دست آورده است .

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم پرتره ای شاد و جذاب است که با نظرات و حضور  مجموعه ای از چهره های مهم سینما و فرهنگ ایران درباره «مهرجویی » شکل گرفته است. ریتم و گفتگوهای مناسب و بی سانسور از دیگر ویژگی های این فیلم است که از 14 دی ماه در گروه سینمای «هنر و تجربه » اکران می شود . مانی حقیقی را در  تدوین « پیمان خاکسار»، «بهمن کیارستمی » و در تهیه کنندگی از «فرهاد توحیدی » همراهی کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین