کد خبر: ۳۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

چگونه ارزان مسافرت کنیم

کسانی که در سال جدید میلادی تصمیم دارند، مسافرت های زیادی داشته باشند،می توانند با این روش ها، ارزان سفر کنند.
آفتاب‌‌نیوز : حتما افراد زیادی در سال ۲۰۱۶  تصمیم دارند، به کشور های مختلف سفر کنند و دنیا را ببینند.اولین دغدغه برای سفر  پول بلیت و یا به عبارتی هزینه سفر است. اما می توان  با این راه حل هایی این مشکل را حل کرد و  در سفر نیز پولی را برای خود نگه داشت یا به عبارت دیگر صرفه جویی کرد:
 
۱. از بسته هایی که  سایت ها و تور ها ارائه می کنند، استفاده کنید.
 
مثلا اگر قبلا باید بلیت رزرو می کردیم و  یا هتل های خوب  را از روی کتاب های تور پیدا می کردیم،حالا سایت ها و تور هایی وجود دارند که بسته های کاملبرای بلیت ، هواپیما و جاذبه های توریستی کشورها  ارائه می کنند. این بسته ها به صرفه تر از انتخاب خود شخص است.
 
۲. از هواپیما های ارزان استفاده کنید.
 
پروازهایی وجود دارد که خیلی معروف نیستند ، ولی می توانید با قیمت ارزان از آنها بلیت بخرید و با آنها سفر کنید. ایرلاین هایی مانند نوروژ ایر، WOW و آسیا ایر با قیمت پایین از آمریکا به آسیا و اروپا پرواز می کنند. حتی برای سفر به کشور های دیگر هم این ایرلاین ها قیمت های مناسبی دارند و نسبت به بقیه ایرلاین ها قیمت پرواز نها کمتر است.
 
۳. به کشور های ارزان سفر کنید.
 
 طبیعی است که یک هفته اقامت در هتل ۴ ستاره در پاریس خرج بیشری دارد. کشور هایی مانند یونان، روسیه ، استرالیا و ژاپن برای توریست ها کشور ارزان تری هستند و خرج کمتری در بر دارد.
 
۴. کارت های توریستی تهیه کنید
 
کارت توریستی شهر تخفیف توریستی در مراکز تفریحی و دیدنی ایجاد می کند.  می توانید از موزه ها تقریبا مجانی بازدید کنید. توریست ها می گویند با این کارت ۱۰۰ دلار در لاندن و ۸۰ دلار در پاریس صرفه جویی کرده اند.
 
۵. از بلیت های آخر وقت استفاده کنید.  
 
اپیلیکیشن هایی موجود است که با استفاده از آنها می توانید قیمت بلیت ها ،  هتل ها  و هزینه هایی که مردم بابت خرید و فروش می پردازند، را نشان می دهد.مثل  air help که بلیت های ارزان به شما معرفی می کنند و پیشنهاد بهترین زمان خرید را اعلام می کنند.
 
۶. مسافرات های گروهی داشته باشید
 
مسافرات هایی که با تعداد زیاد یا با تور هایی که مسافران زیادی دارند سفر کردن خرج کم تری را به همراه دارد.ارزان ترین راه با کشتی (کروز) سفر کردن است.
 
۷. با ماشین سفر کنید.
 
می توان از آمریکا با ماشین و کشتی به کانادا سفر کرد.سفر با خودرو کمترین هزینه را دارد. مثلا مسافرت در  آمریکا با خودرو بسیار رایج و ارزان است.  
 
منبع:تریلیست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین