کد خبر: ۳۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

جرئیات جلسه کفاشیان و تاج با مسئولان نیروهای مسلح

رئیس فدراسیون فوتبال همراه با رئیس سازمان لیگ امروز جلسه‌ای را با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کردند.
آفتاب‌‌نیوز : علی کفاشیان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال همراه با رئیس سازمان لیگ امروز جلسه‌ای را با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کردند.

در این جلسه که با حضور سرتیپ باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین سردار باران‌چشمه و سردار کمالی برگزار شد، طرفین مباحث مختلفی را مطرح کردند که در نهایت در این جلسه پس از بررسی‌های مختلف، تصمیم‌گیری و جمع‌بندی‌های لازم نیز انجام شد.

در جلسه فوق مسئولان فدراسیون با اشاره به جوانگرایی انجام شده در لیگ برتر فوتبال و بالطبع آن در تیم ملی گزارشی را ارائه و ایده‌هایی را درباره بازیکنان سرباز مطرح کردند تا در نهایت با توجه به آن، استعدادهای فوتبالیست‌های جوان از بین نرود.

یکی از این ایده‌ها بحث سرباز قهرمان بود تا به این وسیله مشکلات فوتبالیست‌های سرباز حل شود که در نهایت از سوی مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد تا ایده سرباز قهرمان و سایر ایده‌هایی که در همین زمینه مطرح شده است، با جزئیات و کارشناسی بیشتر مطرح شده و در نهایت طرفین در فدراسیون فوتبال و ستاد کل نیروهای مسلح به یک جمع‌بندی نهایی در این مورد برسند.

به گزارش فارس، این در حالی است که طرفین جلسه در موارد مختلف تاکید کردند که هر نوع تصمیم‌گیری بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین