کد خبر: ۳۴۰۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان دو هزار و 307 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان کشف کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: مرزداران که از چند روز گذشته از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مزبور به داخل کشور آگاه شده بودند به تشدید پوشش نوار مرزی اقدام کرده بودند.

وی افزود: ماموران پس از ساعت ها پایش منطقه سرانجام قاچاقچیان را در حال انتقال مواد مخدر از حریم ممنوعه مرزی مشاهده و آنان را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ پس از دقایقی درگیری مسلحانه به دلیل ناتوانی در رویارویی با مرزداران، با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب به عمق کشور پاکستان متواری شدند.

سردار حبیبی با تقدیر از همکاری مرزنشینان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از پایان درگیری با توجه به تاریکی شب و تهدیدات احتمالی صحنه را پاک سازی کردند.

وی افزود: توقیف سه دستگاه خودروی تویوتا، کشف و ضبط دو هزار و 307 کیلوگرم مواد مخدر شامل دو هزار و 224 کیلو و 800 گرم تریاک و 82 کیلو و 200 گرم هروئین و نیز مقادیری مهمات نتیجه اقدام مرزداران هنگ مرزی سراوان در این عملیات بود.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین