کد خبر: ۳۴۱۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

درخشنده: هیچ کس به آرای کمیته انضباطی اعتراض نکرده است

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه مهلت 48 ساعته برای اعتراض به آرای کمیته انضباطی امروز به پایان می‌رسد، گفت: هنوز هیچ کس نسبت به آرای صادره اعتراضی نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز : سعید درخشنده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آنهایی که نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون اعتراض دارند، فقط امروز برای تجدید نظر مهلت داشتند. این موضوع به بازیکنان مربوط است و ربطی به پیگیری باشگاه ندارد. تک تک بازیکنان و مربیانی که جریمه شده اند، اگر اعتراض دارند باید نفری یک میلیون تومان به حساب فدراسیون بریزند تا این موضوع در جلسه تجدید نظر بررسی شود. کمیته تجدید نظر شامل رئیس فدراسیون و سایر اعضای وزارتخانه است و معمولا 10 روز بعد از درخواست، کمیته تشکیل می شود.

وی افزود: شاید برخی بگویند جرایم سخت گیرانه بود اما فکر می کنم جمیع رسانه‌ها، اصحاب قلم و کارشناسان و افکار عمومی موافق باشند که رای مناسبی برای این موضوع صادر شده است. از حق نگذریم مربیان در جلسه خیلی کمک کردند که از این به بعد به همین صورت محکم برخورد شود. ما هم موافق هستیم که جرایم بازدارنده باشد. برخی می گفتند چون در سال های گذشته شدت جریمه ها کم بوده این مسائل هر سال تشدید شده است.

رئیس سازمان لیگ والیبال تاکید کرد: مربیان هر دو تیم پیکان و بانک سرمایه علاقه داشتند که در این باره با ما همکاری کنند تا بداخلاقی ها از بین برود. امروز والیبال در خانواده‌ها جا پیدا کرده و باید کمک کنند و دست به دست هم دهیم تا والیبال بیش از پیش توسعه پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین