کد خبر: ۳۴۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

قول دادند تئاتر شهر را به جشنواره فجر برسانند/ 3 شیفت کاری برای پیمانکاران

معاون هنری وزارت ارشاد گفته تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سالن‌های تئاتر شهر برای جشنواره آماده شود.
آفتاب‌‌نیوز : علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خصوص آخرین وضعیت سالن قشقایی و تئاتر شهر اظهار داشت: از وزیر محترم ارشاد ، معاونت توسعه و عوامل دست اندركار خواهش كردیم كه هر طور شده سالن‌های تئاتر شهر را برای جشنواره آماده كنند.

وی ادامه داد: من حتی از پیمانكار خواستم تا سه شیفت كار كنند البته تغییرات در سالن قشقایی باعث تاخیر در آماده شدن این سالن شده است اما با وجود اینكه دیر شد اما اتفاقات خوبی در این سالن رخ داده است.

مرادخانی تصریح كرد: سیستم مكانیزه‌ای در سالن قشقایی ایجاد كردند كه بسیار فوق العاده است و تا سالها میتوان از آن استفاده كرد. ما تلاش خودمان را برای آماده شدن این سالن می‌كنیم و به ما قول دادند كه آنجا را تا جشنواره تئاتر فجر آماده كنند.

وی در پاسخ به اینكه همه‌ی سالن‌های تئاتر شهر در اختیار اجراهای جشنواره فجر قرار میگیرد یا خیر؟ بیان كرد: جدول برنامه اجراها را مشخص می‌كند اما ما سعی می‌كنیم از همه ظرفیت های تئاتر شهر به طور كامل استفاده كنیم.

مرادخانی گفت: این درست است كه سالن تئاتر كم داریم اما جشنواره تئاتر فجر این ویژگی را دارد كه همه سالن های دیگر شهر را هم برای این جشنواره آماده میكنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون هنری ارشاد خاطر نشان كرد: من امیدوارم این دوره از جشنواره بهتر از گذشته باشد و جشنواره با توجه به نوع اجرایی برنامه‌ها یكی از سالهای خوبی را بگذراند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین