کد خبر: ۳۴۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

پیروزی پرگل بارسلونا در دربی حذفی/این‌بار تیر دروازه حریف مسی نشد

تیم فوتبال بارسلونا چند روز بعد از دربی پرحاشیه کاتالان مقابل اسپانیول این بار در جام حذفی برابر این تیم قرار گرفت و رقیب همشهری را با بردی نسبتا خوب پشت سر گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم های فوتبال بارسلونا و اسپانیول که در ابتدای هفته جاری در چارچوب رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم قرار گرفته بودند و در پایان یک بازی جنجالی و پرحاشیه در زمین اسپانیول به تساوی بدون گل دست یافتند این بار در ورزشگاه نیوکمپ بازی خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار کردند که در پایان این دیدار پر التهاب بارسلونا با حساب ۴ بر یک پیروز شد.

بارسلونا که برای نخستین بار آردا توران را در ترکیب داشت بازی را هجومی آغاز کرد اما در نخستین ضد حمله دروازه خود را باز شده دید. دنی آلوز در میانه میدان توپ را از دست داد تا اسپانیول در یک ضد حمله روی ضربه پای چپ فیلیپه کایسدو در دقیقه ۹ به گل برسد.

این گل دوام زیادی نداشت. بعد از اینکه لیونل مسی یک فرصت خوب را از دست داد همین ستاره آرژانتینی در دقیقه ۱۳ روی پاس عمقی اینیستا از میان مدافعان اسپانیول گریخت و با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند.

بارسلونا در ادامه یک بار روی ضربه نیمار خطرساز شد. در دقیقه ۲۴ بازی مدافع اسپانیول در حالی که نیمار با دروازه‌بان تک به تک شده بود روی این مهاجم مرتکب خطای آشکار پنالتی شد که داور آن را نپذیرفت تا اسپانیول هم از ۱۰ نفره شدن رهایی یابد.

بارسلونا که دست بردار نبود در دقیقه ۴۴ به گل دوم خود دست یافت. این بار لیونل مسی ضربه ایستگاهی خود را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد. مسی در بازی روز شنبه دو تیم یک بار روی ضربه ایستگاهی تیر افقی دروازه اسپانیول را به لرزه در آورده بود اما این بار توپ او پس از برخورد به تیر افقی به داخل دروازه رفت.

نیمه دوم را شاگردان انریکه توفانی آغاز کردند. آبی اناریها در دقیقه ۴۹ بازی بود که به گل سوم دست یافتند. لئو مسی در جناح چپ با یک پاس عرضی جرارد پیکه را در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این مدافع پیش تاخته برای سومین بار دروازه اسپانیول را باز کند.

بارسلونا بعد از این گل نیز دست بردار نبود و بر شدت حملات خود افزود. مسی و آردا دو موقعیت را از دست دادند و در دقیقه ۶۴ بود که مسی با حرکتی انفرادی یک ضربه ایستگاهی از حریف گرفت که نیمار آن را نواخت اما دروازه‌بان اسپانیول توپ او را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۷ بازی الکس ویدال هم به میدان آمد تا او هم مثل توران برای نخستین بار در یک بازی رسمی برای بارسلونا بازی کند. در دقیقه ۷۲ بازی هرنان پرز از اسپانیول با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. دو دقیقه بعد نوبت به سوراز رسید تا شانس خود را امتحان کند که توپ او را برگشت دادند. در دقیقه ۷۶ نیز دیوپ از اسپانیول اخراج شد تا این تیم ۹ نفره شود.

بارسلونا که همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت یکی دو موقعیت دیگر را توسط سوارز و مسی از دست داد تا اینکه در دقیقه ۸۸ توسط نیمار به گل چهارم خود دست یافت تا بردی پرگل را در دربی کاتالان رقم بزند.

به گزارش مهر،در یکی دیگر از دیدارها که پیش از این بازی برگزار شد تیم رئال بتیس میزبان سویا بود که نتیجه این بازی ۲ بر صفر به سود سویا رقم خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین