کد خبر: ۳۴۱۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

مسی به رکورد رونالدینیو رسید؛ گلزنی "کک" در شش جام

ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که از روی ضربه آزاد در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در تاریخ حضورش با پیراهن بارسلونا از روی ضربه آزاد به عدد 19 رساند و به رکورد رونالدینیو رسید. او همچنین به تنها بازیکنی در فصل جاری تبدیل شد که در 6 جام گلزنی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
لیونل مسی به درخشش خود با پیراهن آبی اناری‌ها ادامه می‌دهد. او در دیدار برابر اسپانیول ستاره میدان بود و توانست دو گل به ثمر رساند تا در نهایت بارسلونا با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

گل دومی که مسی به ثمر رساند با یک ضربه آزاد بود. او با این گلی که وارد دروازه حریف کرد تعداد گل‌های خود را از روی ضربه آزاد به عدد 19 رساند تا با رکورد رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا برابری کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، این بازیکن آرژانتینی در فصل جاری 24 ضربه آزاد زده و توانسته چهار ضربه آن را به گل تبدیل کند. این درحالی است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل جاری 25 ضربه آزاد زده اما حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است.

مسی با گلزنی در دیدار برابر اسپانیول یک رکورد دیگر را هم به نام خود به ثبت رساند و آن اینکه به تنها بازیکنی تبدیل شده است که در فصل جاری توانسته در هر شش جام ممکن گلزنی کند. او پیش از این در سوپر جام اسپانیا، سوپر جام اروپا، رقابت‌های لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی گلزنی کرده بود و با گلزنی در جام حذفی هم به تنهاترین بازیکنی تبدیل شد که در شش جام گلزنی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین