کد خبر: ۳۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

تلاش مجدد حسین هدایتی برای حضور کنار پرسپولیس!

ناگفته مشخص است که حسین هدایتی به قسمتی از هدف خود رسیده است دوباره پرسپولیس مشکل مالی دارد و نام حسین هدایتی به عنوان منجی می درخشد.اما هدایتی موفق نشده پول را پرداخت کند
آفتاب‌‌نیوز :
عصرایران نوشت: حسین هدایتی دوست دارند نامش کنار پرسپولیس باشد.او در چندسال اخیر همیشه تلاش کرده که هربار خبری در مورد مسائل مالی پرسپولیس مطرح می شود خودش را به این خبر بچسباند . چه زمان پرداخت حقوق افشین قطبی و پرداخت رضایتنامه محمدرضا خلعتبری در دولت قبل ، چه زمان خرید پرسپولیس در دولت فعلی و چه امروز که پرسپولیس برای خرید بیرانوند با مشکل مواجه شده است. 
 
محمدطاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه ای به صورت رسمی حضور افراد مختلف را در پرونده جذب بیرانوند تکذیب کرده . او گفته که نه کسی به بیرانوند زنگ زده و کسی قرار است این ماجرا را حل کند. به گفته سرپرست پرسپولیس در جذب بازیکنان ، این باشگاه راسا عمل خواهد کرد. 

طاهری در اصل حضور حسین هدایتی را در پرونده جذب بیرانوند تکذیب کرده. هرچند این بار حسین هدایتی خودش در مورد بیرانوند مصاحبه نکرده اما امیرعابدینی از طریق اینستاگرامش به هواداران پرسپولیس وعده داده بود که شرایط مالی امضای قرارداد بیرانوند توسط هدایتی فراهم شده است. 

البته که عابدینی در پست آخر خود گفته که بعد از تماس با طاهری و به دلیل جلوگیری از ایجاد بحران در این مورد دخالتی نمی کنند و پرسپولیس خودش این مشکل را حل می کند اما هر گونه مکالمه تلفنی را در این مورد تکذیب می کند و می گوید اصلا صحبتی در کار نبوده است. 

فارغ از صحت یا عدم صحت حرف های طاهری یا عابدینی ناگفته مشخص است که حسین هدایتی به قسمتی از هدف خود رسیده است دوباره پرسپولیس مشکل مالی دارد و نام حسین هدایتی به عنوان منجی می درخشد.اما هدایتی موفق نشده پول را پرداخت کند. در این موردشایعاتی وجود دارد مبنی براینکه کمک هایی از این دست به پرسپولیس در معافیت های مالیاتی تاثیربه سزایی دارد اما هر چه که بوده به نظر می رسد حسین هدایتی نمی تواند در شرایط فعلی خودش را به پرسپولیس نزدیک تر از این کند.

پرسپولیس نه بلیط خریدن او و مجانی شدن حضور تماشاگران توسط هدایتی  را می پذیرد نه کمک های مالی اش را و عجیب است که حسین هدایتی کوتاه نمی آید . 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین