کد خبر: ۳۴۱۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

شیطنت پیشکسوت باشگاه السد علیه پور علی‌گنجی

یکی از پیشکسوتان باشگاه السد و مسئولان بلند پایه ورزش قطر امروز شیطنیتی را علیه مدافع ملی‌پوش جوان ما کرد و از سران باشگاه السد درخواست کرد که با او قرار داد امضا نکنند.
آفتاب‌‌نیوز : این روزها در رسانه‌های قطر خبر اول درباره مرتضی پور‌علی‌گنجی مدافع جوان و آینده‌دار کشورمان است. مرتضی پس از آنکه قراردادش با باشگاه تیان‌جن‌تدای چین به پایان رسید، پیشنهادهای زیادی را داشت که یکی از آنها از سوی باشگاه السد قطر بود.
در این راستا مذاکراتی میان او و باشگاه انجام شده است ولی هنوز قراردادی امضا نشده است. اما با این وجود تمام رسانه‌های قطر خبر دادند که مدافع ملی‌پوش کشورمان قرارداد باشگاه السد را پذیرفته است.
در این راستا یکی پیشکسوتان باشگاه السد که یکی از مسئولان بلدپایه در زمینه ورزش  قطر به حساب می‌آید، شیطنت عجیبی علیه پورعلی‌گنجی کرده است.

عبدالعزیز بن حمد العطیه در صفحه تویتر خود نوشت: امیدوارم مسئولان باشگاه السد با مدافع ایرانی قراردادی امضا نکنند. اگر این مدافع را بگیرند در آینده اگر بتوانند مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پشت‌سر بگذارد با مشکلاتی روبه رو خواهد شد زیرا در گروهی قرار دارند که تیم الهلال عربستان در آن است!

این شیطنت مسئول قطری به این خاطر است که سعودی‌ها از هفته گذشته با بهانه‌های مختلف درپی لغو بازی‌های آسیایی خود با تیم‌های ایرانی هستند حتی فدراسیون فوتبال عربستان روز گذشته اعلام کرده بود که باشگاه‌ها و تیم‌ملی عربستان حق بازی با ایران را ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین