کد خبر: ۳۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

حمله مسلحانه به هتلی در مصر

منابع خبری از حمله افراد مسلح به ورودی یکی از هتل‌های مصر در شهر «الغردقة» خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز : تلویزیون «العربیة» در خبری فوری به نقل از منابع امنیتی مصر از «حمله مسلحانه به هتل محل اسکان توریست‌های خارجی در شهر الغردقه مصر» خبر داد.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله افراد مسلح به ورودی هتل الغردقه چند نفر زخمی شدند.

خبرنگار العربیه شمار مهاجمان مسلح را سه نفر اعلام و تاکید کرد که یکی از عوامل حمله مسلحانه به هتل الغردقه توسط نیروهای امنیتی مصر کشته شد.

خبرگزاری رویترز نیز از انتقال دو توریست خارجی به بیمارستان گزارش داد.

این گزارش حاکی است که نیروهای امنیتی کمربند انتحاری یکی از مهاجمان را خنثی کردند. منابع خبری از انتقال مصدومان به بیمارستان خبر دادند.

افراد ناشناس روز گذشته نیز به گروهی از گردشگران در نزدیکی هتل «اهرامات» در خیابان الهرم قاهره حمله کرده بودند که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش، افراد ناشناس سوار بر موتور سیکلت به سوی گردشگران آتش گشوده‌اند، بر اساس این خبر چند گردشگر اسرائیلی نیز در میان افرادی که به آنها حمله شده حضور داشته‌اند.

پیش از این نیز گردشگران بارها در مصر مورد هدف قرار گرفته‌اند، یک اتوبوس حامل گردشگران مکزیکی به اشتباه مورد هدف بالگردهای نظامی ارتش مصر قرار گرفت و دست کم 12 نفر کشته شدند.

از سوی دیگر نیز یک هواپیمای حامل گرشگران روسی چند ماه پیش  طی یک انفجار در مرکز صحرای سینا در مصر سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند، دولت روسیه اعلام کرده دلیل این حادثه یک اقدام تروریستی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین