کد خبر: ۳۴۱۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

معاونین رییس‌جمهور به تماشای «خاطرات و کابوس‌ها...» علی رفیعی نشستند

معاونین رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرای دولت به تماشای نمایش"خاطرات و کابوس های یک جامه دار..." در تالار وحدت نشستند.
آفتاب‌‌نیوز : جمعه 18 دی ماه تالار وحدت میزبان اعضا هیات دولت شد که از نمایش "خاطرات و کابوس های یک جامه دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی" بازدید کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آخوندی وزیر راه ، واعظی وزیر ارتباطات به همراه علی مرادخانی معاون هنری وزیر، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی در پایان اجرای این نمایش به پشت صحنه اجرا رفته و با عوامل و دست اندرکاران این اجرا دیدار کردند.

معاون اول رئیس جمهور ضمن خسته نباشید به کارگردان و گروه اجرایی این نمایش گفت: تئاتر همیشه برای مردم ایران الهام بخش بوده و همیشه از آن درس گرفته اند. باید کمک کنیم که تئاتر همیشه حضور پر رونق داشته باشد، هنرمندان تئاتر همیشه شاداب باشند و بتوانند کارهای نو و خوب ارائه بدهند.

به گزارش خبرآنلاین، وی درباره نمایش "خاطرات و کابوس های یک جامه دار..." به کارگردانی علی رفیعی نیز گفت: بالاخره پس از مدت زمان طولانی، توفیق داشتم که تئاتر ببینم. این کار هم از نظر متن ، هم از نظر کار کارگردانی و هم از نظر بازی ، کار کم نظیری بود . اگر بگویم بی نظیر واقعا اغراق نگفته‌ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین