کد خبر: ۳۴۱۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

زباله گردها از تهران حذف می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا کتفی‌ها و زباله‌گردها نیز از سطح شهر جمع‌آوری شده و به مرور زمان حذف می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا کتفی‌ها و زباله‌گردها نیز از سطح شهر جمع‌آوری شده و به مرور زمان حذف می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حسین جعفری با بیان اینکه کتفی‌ها و زباله‌گردها یا حتی افراد معتاد بعضی از کیسه‌های داخل مخازن را پاره می‌کنند، گفت: اگر من به عنوان شهروند زباله خود را ساعت 9 شب در مخازن قرار دهم، به دلیل مراجعه کارگران خدمات شهری بعد از آن جهت تخلیه مخازن، دیگری فرصتی به این افراد داده نمی‌شود تا کیسه‌های زباله را پاره کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه‌هایی را برای اصلاح وضعیت مخازن داریم، ادامه داد: در برنامه‌های بلند مدت میزان زباله در مبدا تولید، کاهش می‌یابد.

بنابر اعلام سایت شهرنوشت، وی با بیان اینکه اگر بتوانیم مخازن پسماند را به داخل پارکینگ آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی ببریم، می‌شود به کسی اجازه نداد که در غیر از ساعات مقرر، زباله‌ای در داخل مخازن قراردهد، گفت: البته سرایدار ساختمان‌ها یا هیات مدیره آپارتمان‌های مسکونی باید در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین