کد خبر: ۳۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

«فروشنده» در لیست جهانی فیلم‌های مورد انتظار 2016

با آغاز سال 2016 میلادی، وبسایت‌های معتبر سینمایی، لیست فیلم‌هایی را که منتقدان و علاقه‌مندان به سینما برای دیدن آن‌ها در سال جدید اشتیاق دارند، منتشر می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی فیلم «فروشنده»، وبسایت سینمایی «ایندی‌وایر»، با انتشار لیستی از صد فیلم که در سال 2016 اکران می‌شوند، هفتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی را در ردیف پنجم این لیست قرار داد.

ایندی‌وایر در این متن که با عنوان «100 فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آن‌ها در 2016 می‌کشیم» درباره فیلم «فروشنده» نوشت:«... شاید برای اغلب ما، اصغر فرهادی، هیجان‌انگیزترین فیلمسازی‌ست که در این دهه پدیدار شده. ملودرام برنده اسکار او، «جدایی...» تا امروز در راس لیست ما (ایندی‌وایر) به عنوان بهترین فیلم دهه اخیرقرار دارد و فیلم فرانسوی او، «گذشته» نیز فیلم فوق‌العاده‌ایست.»

ایندی‌وایر در ادامه می‌نویسد:« یک فاصله چند ساله از فیلم آخر فرهادی، یعنی «گذشته» به وجود آمده است اما او این روزها مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده. فرهادی به زودی فیلمی را به تهیه‌کنندگی پدرو آلمادوار در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد اما پیش از آن و در حال حاضر در سرزمین خودش، ایران، مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری‌ست. هنوز جزییات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان به نمایشنامه «مرگ فروشنده» آرتور میلر مرتبط است. شاید یک درام تئاتری؟ یا تجربی‌تر از آن؟ باید منتظر بمانیم. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر آغاز شده... آیا ممکن است این فیلم را در جشنواره برلین ببینیم؟»

از سوی دیگر وبسایت  Fandor گزارشی از نظرات کاربران این سایت درباره فیلم‌هایی که بیشترین انتظار را برای دیدن آن می‌کشند، منتشر کرده. در این نظرات نیز، نام فیلم «فروشنده» در کنار اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن، به چشم می‌خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین