کد خبر: ۳۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

زیورآلات سامسونگ برای خانم‌ها + عکس

بسیاری از کمپانی‌های که در این چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی ساخته‌اند، به نوع و جنس بند آن توجه‌ای نکرده‌اند. اولین دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ شاید زیاد جذاب و خواستنی نبوند، اما ساعت هوشمند گیر اس ۲ که در رنگ‌های بسیار زیبایی هم عرضه شده می‌توانند تنه به تنه جواهر‌های پوشیدنی بزنند. اما هنوز جای دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند زیبا‌تر مخصوص خانم‌ها حس می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : زومیت: آخرین دستگاهی که سامسونگ در رابطه با گجت‌های پوشیدنی زیبا مخصوص خانم‌ها ساخته یک دستگاه رصد فعالیت‌های بدن شما است که می‌تواند به عنوان یک وسیله تزئیناتی، دست‌بند یا حتی یک آویز به دور گردن شما خودنمایی کند.
 
این دستگاه پایش فعالیت‌های شما کوچک به نظر می‌رسد و طراحی آن را می‌توان تقریبا مربعی دانست که شاید اندازه‌ی کلی آن کمی از یک سکه بزرگ‌تر باشد. این وسیله براق ساخته شده تا بیشتر جلب توجه کند و در رنگ‌های نقره‌ای، صورتی و مشکی عرضه می‌شود. بخشی از این وسیله پیگیرکننده‌ی وضعیت سلامتی شما که به شکل مربع ساخته شده و قد و قواره یک سکه است می‌تواند از بند اصلی جدا شود و به یک بند زینتی به عنوان یک وسیله‌ی تزئیناتی تبدیل شود یا حتی به عنوان گردن‌بند به دور گردن انداخته شود.
 
سامسونگ از ابزار پوشیدنی هوشمند خود برای خانم‌ ها رونمایی کرد
 
سامسونگ در طراحی این دستگاه ظرافت‌های خرج کرده و بند‌های مختلفی هم طراحی کرده تا ماجراجویی در بازار تزئینات هوشمند هم انجام دهد. در مرکز این وسیله چراغ LED حضور دارد که رسیدن نوتیفیکشن‌های جدید گوشی را به شما اطلاع می‌دهد. این وسیله برای اینکه اطلاعاتی که بدست آورده را به گوشی شما منتقل کند یا اطلاعات را از دستگاه شما بگیرد می‌تواند به وسیله بلوتوث به دستگاه شما متصل شود یا اینکه با اپلیکیشن مخصوصی که دارد با موبایل‌های هوشمند ارتباط برقرار کند و عملیات همگام سازی را انجام دهد.
 
سامسونگ از ابزار پوشیدنی هوشمند خود برای خانم‌ ها رونمایی کرد
 
اپلیکیشنی که سامسونگ برای این بند توسعه داده ظاهری بسیار شبیه به دیگر اپلیکیشن‌های کنترل سلامتی دارد که پیش از این در بین دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ دیده‌ایم. در این لحظه این بند نمی‌تواند میزان یا عمق خواب شما را اندازه‌گیری کند، اما سامسونگ هنوز هم بر روی ویژگی‌های بیشتر این بند در حال کار است و امکان اینکه این ویژگی به زودی به این بند اضافه شود کم نیست.
 
سامسونگ از ابزار پوشیدنی هوشمند خود برای خانم‌ ها رونمایی کرد
 
البته این وسیله‌ی زینتی زنانه نسخه‌ی دیگه‌ای هم دارد که مستطیلی طراحی شده و اما از یک موتور ویبره دهنده که می‌تواند هشدار‌های صبحگاهی را اعلام و شما را از خواب بیدار کند بهره می‌برد. هر دو وسیله‌ی جدید سامسونگ به صورت بی‌سیم شارژ می‌شوند. هنوز هیچ صحبت و اطلاعاتی درباره ظرفیت یا مقدار طول عمر باتری این دستگاه به میان نیامده‌ است.  
 
سامسونگ از ابزار پوشیدنی هوشمند خود برای خانم‌ ها رونمایی کرد
 
همچنین سامسونگ درباره‌ی قیمت رسمی، زمان عرضه یا اطلاعات دیگر درباره این وسیله پیگر کننده فعالیت‌های ورزشی اطلاعاتی منتشر نکرده است و فعلا تنها به نمایش گذاشتن آن در CES 2016 بسنده کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین