کد خبر: ۳۴۱۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

برف شدید محور هراز را مسدود کرد

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: بارش شدید برف از شب گذشته تا به امروز موجب مسدودیت محور هراز شد.
آفتاب‌‌نیوز : جمشید نیکزاد با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته به صورت پراکنده و از صبح امروز با بارش شدید موجب لغزندگی و سفیدپوش شدن جاده‌ها شد، اظهار داشت: همزمان با آغاز بارش برف از امام‌زاده هاشم(ع) تا آب اسک محور هراز اکیپ‌های امداد جاده پلور و گزنک جمعیت هلال احمر به همراه گشت‌های راهداری و پلیس در حال نجات و تخلیه مردم هستند.
 
وی با اعلام اینکه تا کنون بیش از 150 خودرو با کمک خودروهای سنگین راهداری از میان بارش شدید برف رهاسازی شدند، اذعان داشت: در حال حاضر محور هراز از سمت تهران بدلیل بارش شدید بسته شده و راس ساعت 20 امشب نیز از سمت آمل هم مسدود می‌شود.
 
نیک‌زاد با بیان اینکه هم‌اکنون در این عملیات سه تیم پلور، کهرود و گزنگ با تعداد 15 نفر حضور دارند، تاکید داشت: از هم‌استانی‌ها و شهروندان آملی تقاضا می‌شود از تردد بی مورد در شهر خودداری و به پارک خودروهای خود با فاصله از درختان بپردازند.
 
این مسئول با اشاره به عملیات نجات گردشگران آملی در منطقه نقره سر بیان کرد: در روز جمعه 9 نفر از گردشگران آملی در منطقه نقره‌سر گرفتار شده که از این تعداد یک نفر در منطقه رستوران باغ صفا با پرت شدن دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی از ناحیه زانو شد.
 
وی ادامه داد: با اطلاع نیروهای محلی در ساعت 16 مبنی گرفتار شدن 9 نفر از گردشگران آملی بلافاصله تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر آمل از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کهرود به منطقه اعزام شدند.
 
به گزارش تسنیم، نیک‌زاد گفت: نجاتگران هلال احمر پس از 7 ساعت عملیات سخت گیر٬  موفق به نجات یک گردشگر و پس از دسترسی و انجام کمک‌های اولیه و آتل بندی مصدوم وی را به سمت جاده انتقال دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین