کد خبر: ۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۵

جریان غالب در خبرگان جریان مردم خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : کاظم انبارلویی در گفتگو با آفتاب در پاسخ به این سؤال که در چه صورتی حضور مردم در انتخابات خبرگان افزایش خواهد یافت تصریح کرد: تعدد و تکثر کاندیداها و رقابت منطقی و آزادبین این کاندیداها و همچنین بحث لزوم وجود خبرگان و ایجاد نشاط سیاسی منجر به مشارکت بیشتر مردم در این انتخابات می شود.
وی در پاسخ به این سؤال که چه جریانی در این انتخابات جریان غالب خواهد بود اظهار داشت: جریان خاصی در این انتخابات غلبه نخواهد کرد و بلکه مردم غالب خواهند بود.
انبارلویی در پاسخ به این سؤال که آیا اصولگرایان در این انتخابات پیروز خواهند شد گفت: ما در حوزه انتخابات خبرگان اصولگرا و غیر اصولگرا نداریم چون تمام کسانی که در حوزه خبرگان حضور دارند متعهدین به نظام و انقلاب هستند.
عضو شورای سردبیر رسالت افزود: قاعدتا تمام افرادی که برای این انتخابات مطرح هستند در دایره اصولگرای می گنجند زیرا با وظیفه صیانت از رهبری و انقلاب اسلامی به میدان می آیند.
وی در پاسخ به این سؤال که جریانی تحت رهبری آقای مصباح برای شرکت در انتخابات خبرگان به صحنه آمدند تا چه اندازه موفق خواهند بود اظهار داشت: این جریان متشکل از روحانیت مبارز و جامعه مدرسین است و هیچ تفاوتی ندارد و البته انتخابات روشن خواهد کرد چه کسی پیروز خواهد بود.
انبارلویی تأکید کرد: البته روحانیت مبارز و جامعه مدرسین مورد احترام هستند و افراد برجسته نظام این احزاب را تشکیل می دهد و تلاش آنها در مسایل کشور و به خصوص در حوزه علمیه مورد تقدیر تمام اصولگرایان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین