کد خبر: ۳۴۱۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

غرضی: از ادامه مسیر برای انتخابات خبرگان انصراف دادم

سید محمد غرضی در مورد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام رد صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه تاکنون تماسی در این رابطه از سوی شورای نگهبان با او حاصل نشده، رسانه‌ها را به رعایت اخلاق و و سعه صدر تا پایان مهلت قانونی بررسی صلاحیت‌ها دعوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سید محمد غرضی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسنا، در مورد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام رد صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان اظهار کرد:‌ صلاحیت من طی تماسی که با هیات اجرایی انتخابات داشتم از سوی این هیات تایید شده و پرونده‌ام هم اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.

وی با تاکید بر این که تاکنون هیچ گونه تماسی با من از سوی شورای نگهبان گرفته نشده است گفت: شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی بررسی صلاحیت متقاضیان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا پایان فرصت قانونی از پیش اعلام شده مهلت بررسی صلاحیت‌ این متقاضیان را دارد. در همین راستا من نیز مانند سایر متقاضیان تا اعلام قانونی شورای نگهبان منتظر می‌مانم.

غرضی همچنین خاطر نشان کرد:‌ از خبرنگاران و رسانه‌های محترم خواهش می‌کنم که از دامن زدن به شایعات بپرهیزند و تا پایان مهلت قانونی سعه صدر داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که چنانچه صلاحیت شما از سوی شورای نگهبان تایید نشود چه اقدامی انجام می‌دهید گفت: من درکار شورای نگهبان دخالتی نمی‌کنم و چنانچه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها این گونه باشد که من صلاحیت حضور در مجلس را ندارم از قانون تبعیت خواهم کرد.

این فعال سیاسی همچنین درباره‌ اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات مجلس خبرگان گفت: بنده بنا به صلاحدید شخصی و همچنین دارا نبودن مدرک تحصیلات حوزوی در مرحله بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات اجرایی از ادامه مسیر انصراف دادم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین