کد خبر: ۳۴۱۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

بخت‌آزمایی «مستر بین» در نقش درام

روان آتکینسون که او را با بازی در نقش مستر بین می‌شناسیم در دو فیلم تلویزیونی در نقش بازرس مگره ظاهر شده و حال در جستجوی بازارهای بین‌المللی است.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم‌های تلویزیونی «مگره تله می‌گذارد» و «مرد مرده مگره» که در آن‌ها روان آتکینسون بازیگر مستر بین در نقش سربازرس فرانسوی ژول مگره بازی کرده، به زودی روی آنتن شبکه های تلویزیونی کشورهای مختلف می‌رود.

به گزارش ورایتی، در حالی که آتکینسون بیش از هر چیز برای توانایی‌های کمدی‌اش شناخته می شود، اکنون او در فیلم‌هایی از مگره خود را در موقعیتی دیگر قرار داده و توانایی‌های بازیگری‌اش را برای حضور در نقش‌های درام نیز نشان داده است.

ابتدا قرار است کانال ۳ فرانسه این دو فیلم را نشان دهد و بعد شبکه ARD آلمان آن‌ها را نشان می‌دهد. TV۴ شبکه تلویزیونی سوئد و DR شبکه دانمارکی هم این دو فیلم را روی آنتن می‌برند.  در بریتانیا نیز BBC ماه آینده نمایش دهنده این دو فیلم خواهد بود.

این فیلم‌های تلویزیونی با اقتباس از رمان‌های مگره نوشته ژرژ سیمنون ساخته شده‌اند که میلیون‌ها نسخه از آنها در سراسر جهان به فروش رفته است. این نویسنده ۷۵ رمان «مگره» نوشت که داستان‌شان در پاریس دهه ۱۹۵۰ می‌گذرد.

این داستان‌های کلاسیک کارآگاهی در جهان طرفداران زیادی دارند.

به گزارش مهر، فیلمنامه این دو فیلم را استوارت هارکورت نویسنده «عشق و ازدواج» و «جزیره گنج» و «مارپل» نوشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین