کد خبر: ۳۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

انتقام عامل سرقت گوشی و پخش تصاویر خانوادگی

رئیس پليس فتا کرمانشاه از دستگيري فردي که به خاطر انتقام جويي اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي ديگران در فضاي مجازي نموده بود، خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ " علی شفیعی مهر" رييس پليس فتا استان کرمانشاه گفت: در پي شکايت خانم جوانی مبني بر انتشار عکس هاي خصوصي وي در يکي از شبکه هاي اجتماعي توسط فرد يا افرادي، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پليس قرار گرفت .

وی ادامه داد: خانم شاکی در گفتگو با پلیس گفت که در دانشگاه محل تحصيلش گوشي همراه وي که تعدادي عکس خانوادگي در آن ذخیره شده بود به سرقت رفته که پس از گذشت چند هفته شخصي ناشناس ضمن تهدید به انتشار تصاویر درخواست روابط غیر اخلاقی داشته که به دليل بي توجهي ایشان، احتمالاً شخص ناشناس اقدام به انتشار تصاوير نمود.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده،فردي را در اين زمينه شناسايي و پس اخذ مجوز از مقام قضائي ، متهم را دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

سرهنگ شفیعی مهر عنوان کرد: متهم در تحقيقات مقدماتي به جرم خود اعتراف و گفت هم کلاس شاکي مي باشم که به وي پيشنهاد دادهاما ايشان قبول نکردند به همین دلیلبه قصد انتقام با همکاري یکی از دوستانم اقدام به سرقت گوشي وي و ضمن تهدید به انتشار تصاویر، به ایشان پیشنهاد بی شرمانه دادم که چون شاکیه نپذیرفت تصاوير شخصي وی رادر شبکه های اجتماعي منتشر کردم.

رییس پليس فتا استان کرمانشاه در پايان ضمن اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضايي خاطرنشان کرد: فضاي مجازي با وجود گسترده بودن آن قابل رصد و پي گيري مي باشد و هيچگونه فعاليتي از چشمان تيز بين کارشناسان اين پليس مخفي نخواهد ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین