کد خبر: ۳۴۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

شهروندان البرزی؛ کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنند

پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فرديس با انتشار تصویر کلاهبردار حرفه ای از شهروندان خواست اگر از سوی او مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس مراجعه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان البرز، سرهنگ ايوب احمدی با اعلام اين خبر گفت: دو نفر جاعل ميليونی تحت پوشش يکي از مسئولان عالی رتبه دولتی مبالغی بين ۱۰ تا ۱۵۰ ميليون ريال از شهروندان کلاهبرداری می کردند. با تلاش ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پليس امنيت عمومی شهرستان فرديس يکي از مجرمان پرونده در تاريخ ۲۳ آذر ماه سال جاری دستگير اما همدست وی متواری شد.

شهروندان البرزی؛ کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنند

وی افزود: با توجه به اين که متهم دستگير شده مبالغ ميليونی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرد تا چنانچه شهروندانی که با اين شيوه و  توسط اين فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای پيگيری شکايت خود به پليس امنيت اخلاقی فرماندهی انتظامی شهرستان فرديس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فرديس افزود: ماموران پليس امنيت، تحقيقات تکميلی را در خصوص دستگيری متهم رديف دوم پرونده آغاز کردند تا اين که پس از تلاش شبانه روزی ماموران اين پليس، متهم شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی در منطقه مشکين دشت شهرستان فرديس دستگير شد.

احمدی گفت: متهم دستگير شده در همان بازجويی های اوليه ماموران در مواجه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان کرد که با معرفی خود به عنوان قاضی و جعل اوراق قضائی با همدستی متهم رديف اول، مراجعان به دادگاه ها و داسراها را با وعده حل مشکلات قضائی فريب داده و از آنها کلاهبرداری می کردند.

وی افزود: متهم در ادامه بازجویی های ماموران به تعداد زيادی کلاهبرداری تحت عناوين مختلف در استان های شمالی، تهران، اصفهان، البرز و شهرهای کرج و فرديس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فرديس در پايان با بيان اين که تاکنون تعداد زيادی از شکات شناسايی و برای طرح شکايت به پليس مراجعه کرده اند، گفت: با توجه به احتمال کلاهبرداری های بيشتر از سوی متهم دستگير شده، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است. بنابراين از شهروندانی که به اين شيوه و  يا توسط اين فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پيگيری شکايت خود به پليس امنيت فرماندهی انتظامی شهرستان فرديس واقع در مشکين دشت، روبروی بانک ملی مراجعه کنند و يا برای کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۳۶۰۷۰۴۱۴۱ -۰۲۶ تماس حاصل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین