کد خبر: ۳۴۱۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

پویول: توپ طلا حق مسی است

کاپیتان پیشین بارسلونا می‌گوید توپ طلا حق لیونل مسی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آس، فردا (دوشنبه) مراسم توپ طلا در زوریخ سویس برگزار خواهد شد. کارلوس پویول درباره برنده این جایزه گفت: هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد و عادلانه نیست مسی برنده توپ طلا نشود. او به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و رکوردها را جا به جا می‌کند یا رکورد جدیدی را به ثبت می‌رساند. اکنون لئو بسیار کامل است و به نظر می رسد سقفی نداشته باشد.

کاپیتان پیشین بارسلونا در ادامه افزود: خیلی سخت است که بازیکن دیگری پنج توپ طلا کسب کند. علاوه بر این مسی فردا بازنشسته نخواهد شد. اگر فردا برنده توپ طلا شود و با این روند ادامه دهد می‌تواند به تعداد آن بیفزاید پس پنج توپ طلا برای او کم است.

بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان سال 2015 شد و در صورت قهرمانی در این سال اولین تیمی خواهد بود که دوبار پیاپی به این عنوان دست پیدا می‌کند. پویول در این باره گفت: اگر تیمی توانایی این کار را داشته باشد آن بارسلونا کنونی است. در بازیکنان این تیم اشتیاق به برد وجود دارد و با این سطح می‌توانند دوباره همه عناوین را فتح کنند. این کار خیلی سخت است چون ممکن است روز بدی داشته باشید یا از آسیب دیدگی بازیکنان رنج ببرید اما اگر تیمی توانایی آن را داشته باشد این بارسلونا است.

مدافع پیشین آبی‌اناری‌ها بر این عقیده است سه مهاجم بارسلونا و لوییس انریکه از افراد کلیدی در کسب موفقیت تیم بوده‌اند. او در ادامه اظهار کرد: خیلی سخت است که مثل این سه مهاجم پیدا کنید. آنها خیلی خوب هستند و نقش موثر آنان در تیم آشکار است. اگر مسی، نیمار و لوییس سوارس رابطه این چنینی نداشتند بارسا هیچگاه به این مقام‌ها دست نمی‌یافت و در شرایط کنونی قرار نمی گرفت.

پویول در پایان درباره لوییس انریکه گفت: او قلبی قوی دارد و از همه برجسته‌تر صداقت اوست. این موضوع اهمیت زیادی دارد. او مدیر است و هیچگاه تو را فریب نمی‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین