کد خبر: ۳۴۱۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

مسابقات انتخابی المپیک/ والیبال لهستان با شکست آلمان حریف ایران شد

سایت فدراسیون والیبال نوشت: دیدار رده بندی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه اروپا با شکست آلمان به پایان رسید تا لهستان به عنوان یکی از هشت تیم انتخابی ژاپن حریف تیم ملی والیبال ایران شود.
آفتاب‌‌نیوز : مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه اروپا امروز (یکشنبه) با دو دیدار در برلین پایتخت آلمان پیگیری می شود.
در دیدار نخست تیم ملی والیبال آلمان و لهستان در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند تا تیم فاتح این میدان مجوز حضور در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن را به دست آورد.
شاگردان استفان آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با شکست سه بر دو آلمان به کسب سهیه المپیک امیدوارماندند تا در رقابت های والیبال انتخابی المپیک در ژاپن در جدال با هشت تیم از جمله تیم ملی والیبال ایران بخت خود را برای کسب یکی از چهار سهمیه این مسابقات بیازمایند.
تیم ملی والیبال لهستان در ست های اول، سوم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 مغلوب آلمان شد، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 28 بر 26 و 16 بر 14 به پیروزی رسید تا در آخرین لحظات همچنان امیدوار به حضور در المپیک بماند.
تیم ملی والیبال لهستان سابقه حضور در هشت دوره مسابقات والیبال المپیک را در پرونده کاری خود دارد که مدال طلای المپیک سال 1976 در مونترال کانادا تنها مدال این تیم از المپیک است.
دو تیم روسیه و فرانسه نیز در دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها برای تک سهمیه مستقیم المپیک به مصاف یکدیگر می روند و تیم بازنده همراه با لهستان راهی مسابقات ژاپن خواهد شد.
تاکنون کسب سهمیه تیم های آمریکا، ایتالیا و آرژانتین برای المپیک ریو قطعی شده است و تیم ملی والیبال برزیل نیز به عنوان میزبان چهارمین تیم این رقابت ها خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین