کد خبر: ۳۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

اولتیماتوم پلیس به خودروهای فک‌پلاک شده

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به خودروهایی که به دلیل آلایندگی و دودزا بودن فک پلاک شده‌اند، هشدار داد که طی 10 روز نسبت به رفع نقض خود اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: این طرح در روزهایی که وضعیت هوا در شرایط سالم نیز قرار دارد ادامه داشته و ماموران پلیس با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی و یا دودزا برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال میزان برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: خودروهای آلاینده فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کنند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به خودروهایی که از سوی پلیس فک پلاک شده‌اند، تاکید کرد: از این رو آن دسته از خودروهایی که فک پلاک شده‌اند، تنها 10 روز فرصت دارند با مراجعه به تعمیرگاه نسبت به رفع نقص و آلایندگی خود اقدام کنند، در غیراینصورت در صورت مشاهده پلیس اقدام به توقیف این خودروها کرده و علاوه بر اعزام پارکینگ، 50 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین