کد خبر: ۳۴۱۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

گلایه‌های همراه با اشک همسر ستاره سابق فوتبال+تصویر

همسر رضا احدی از شرایطی که برای بازیکن سابق استقلال اتفاق افتاده گلایه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال که روزگاری رودی فولر ایران صدایش می کردند در اوج بی خبری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد ، همین چند وقت پیش بود که در اوج این مشکلات مالی که برای زندگی اش ایجاد شده بود ، در مصاحبه هایی با خبرآنلاین و چند سایت دیگر از این گفت که به دلیل بی پولی تصمیم گرفته است مسافرکشی کند و کار کردن را برای خودش عار نمی داند. او که حتی در لحظات پیش از بیماری هم اعتقاد داشت اگر منصور پورحیدری ، دیگر پیشکسوت تیم اجازه می داد دستیار ناصر حجازی شود و برای 6 ماهی که به پرسپولیس رفته بود ، بعد از این همه سال او را شماتت نمی کرد ، سرنوشت دیگری برایش رقم می خورد ، درست در همان بیمارستانی بستری شد که این اواخر منصورخان برای درمان آنجا بود.

رضا احدی خیلی سریع تر از منصورخان وضعیتش دشوار شد و هوشیاری اش را روی تخت بیمارستان از دست داد و به حالت مراقبت های ویژه رفت . بعد از این اتفاقات ، همسر احدی که حال و روز  خوبی نداشت از این همه بی وفایی به شوهرش گلایه دارد. او با بغض و اشک از این گفته که:«مدیران استقلال را نمی بخشم. چرا در این مدت حتی سراغی از رضای من نگرفتند. ما ایرانی ها عادت کردیم به مرده پرستی ، تا یکی مریض شد و گوشه بیمارستان افتاد به یادش می افتیم. این همه رضا در این مدت از همه کمک خواست اما کسی صدایش را نشنید و حالا که گوشته بیمارستان افتاده ، تازه همه یادشان افتاده که او هم یک بازیکن فوتبال بوده و برای استقلال بازی کرده.»

گلایه هایی که البته خیلی از ستاره های دهه 60 که نه از فوتبال به پولی رسیدند و نه چیزی برای شان در زندگی مانده ، دارند. بازیکنانی که ستاره هایی بی مانند در فوتبال ایران بودند اما شرایط بد آن روزهای کشور ، استعدادهای شان را سوزاند. بهتاش فریبا یکی از بهترین های ان نسل می گوید:« این سرنوشت تلخ بچه های فوتبالیست در دهه 60 است که مثل کابوس دنبال مان می آید. این بار نوبت رضا احدی رسیده و فقط افسوس برای ما به جا گذاشته است. دعا می کنم او هرچه زودتر سلامتی اش را بدست بیاورد اما انگار سرنوشت ما شوم است.»

آندو تیموریان ، کاپیتان تیم ملی هم در مصاحبه ای برای سلامتی هرچه زودتر سرمربی دوران جوانی اش دعا کرده و گفته مربی ای که خیلی از نسل ستاره های هم دوره با آندو را در عقاب و امیدهای استقلال ساخته است ، بتواند هرچه زودتر سلامتی اش را بازیابد و به جمع خانواده فوتبال برگردد. تیتر اول روزنامه خبرورزشی صبح دوشنبه از آندو بود که گفته:«بلند شو مربی ، جای تو روی تخت بیمارستان نیست.»

رضا احدی به دلیل بیماری کبد و طحال از هفته قبل در  بیمارستان ایران مهر بستری شده و از دیروز با وخامت حالش به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و ممنوع الملاقات است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین