کد خبر: ۳۴۱۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

توقیف پراید با اگزوز تریلی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با رانندگانی که نسبت به تغییر وضعیت خودرو خود اقدام می‌کنند برخورد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «نورالله خادم» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توقیف یک دستگاه پراید که اگزوز تریلی بر روی آن تعبیه شده بود، اظهار کرد: رانندگان خودروهایی که اقدام به تغییر وضعیت خودرو و یا با صدای سیستم صوتی خودروی خود موجب سلب و آسایش مردم می‌شوند برابر مقررات با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که معدود رانندگانی هستند که نسبت به اجرای مقررات بی‌توجه بوده و مبادرت به نقض قوانین می‌کنند افزود: این افراد با تغییر در وضعیت ظاهری و فنی خودرو و خواباندن فنر زیر آن باعث خارج شدن خودرو از حالت استانداردشده و ضمن کاهش ضریب ایمنی خودرو سبب بروز خطراتی برای خود و سایرین می‌شوند.

خادم خاطرنشان کرد: راهنمایی و رانندگی استان قاطعانه با افرادی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودرو کنند برخورد می‌کند و اجازه تردد با وضعیت موجود به آن‌ها نداده و جهت اصلاح و رفع نقص به تعمیرگاه اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطرنشان کرد: پلیس ضمن اعمال قانون از ارائه خدمات شماره‌گذاری، برگ معاینه فنی و تعویض پلاک به این قبیل خودروها خودداری می‌کنند.

وی یادآور شد: تعمیرگاه‌هایی که مبادرت به تغییر وضعیت ظاهری و فنی خودروها کنند شناسایی و از طریق پلیس امنیت به علت به هم زدن نظم عمومی و اخلال در امنیت عبور و مرور از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و گزارش آن‌ها به مراجع قضایی منعکس می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
والی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
1
دوست بزرگوار جناب سرهنگ خادم عزیز
با توجه به اظهار نظر غیر کارشناسانه حضرتعالی در باب تغییر ارتفاع و عدم پایداری خودرو، باید عرض کنم که کاهش ارتفاع خودرو و نزدیک شدن مرکز ثقل خودرو به سطح زمین طبق قوانین فیزیک باعث افزایش پایداری می گردد، اینکه کسانی به صورت غیر استاندارد اقدام به عمل می نمایند، دلیل خوبی بر نفی قوانین فیزیک و حتی قوانین طراحی خودرو نیست.
از شما بزرگوار استدعا دارم پیش از بیان هر اظهار نظری کمی به مطالعه بپردازید
با نهایت امتنان
والی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین