کد خبر: ۳۴۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۴ - ۲۳:۳۱

طالبان تهدید به حملات متعدد نمود

آفتاب‌‌نیوز : مٌلا داد الله در یک مصاحبه با آسوشیتدپرس اذعان داشت امکان هرگونه توافق و سازش بین طالبان و دولت حامد کرزای که از سوی امریکا حمایت می شود وجود ندارد. وی افزود: پارلمان جدید افغانستان که هفته گذشته افتتاح شد دنباله رو ایالات متحده امریکاست. و این حملات افتخاری در آینده نشان خواهد داد که مسلمانان می تواند زندگیش را فدای رستگاری و ایمانشان کنند)
جهاد Djahad
در پاسخ به این اظهارات ژنرال محمد سخنگوی وزارت دفاع این ادعاهای تبلیغات خواند و افغانستان از نیروی نظامی کافی و مؤثر برای سرکوب اینگونه شورش ها برخوردار است و قدرت نیروهای افغان و فرمانده هان نظامی امریکا کاهش نخواهد یافت.
امروزه طالبان یک گروه منزوی است که قدرتی ندارد و آنها تنها برای مبارزه از مین های ضد نفر و فعالیت های تروریستی یا حملات انتحاری بهره می جوید. گفتنی است که در سالهای اخیر خشونت در مناطق بی ثبات غرب و جنوب غربی افغانستان رو به افزایش بوده و بیش از 1500 نفر در سالهای اخیر در این خشونت ها کشته شدند و تعداد کثیری نیز مجروح شده اند. مناطق جنوب غربی بویژه اطراف قندهار کمتر تحت کنترل دقیق و شدید دولت مرکزی افغانستان قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین