کد خبر: ۳۴۲۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

قوچان‌نژاد: برای پلی‌آف برنامه ویژه‌ای داریم

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) خراسان گفت: سعی داریم همانند دور رفت ساپیا را شکست دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سایپا کرج عنوان کرد: شناخت خوبی مقابل تیم سایپا داریم، با توجه به پیروزی که مقابل این تیم در دور رفت کسب کردیم امیدواریم بتوانیم در دور برگشت هم پیروز از میدان خارج شویم. تمام تلاشمان در این بازی این است که از اشتباهات تیم سایپا استفاده کنیم و بتوانیم با تمرکز و دقت بالا این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی بر تیم حکمفرماست. تاکنون نسبت به دور رفت 6 امتیاز جلوتر هستیم. اگر با دقت و تمرکز بالا سایر بازی‌هایمان را که مقابل تیم‌های هم‌رده خودمان‌ بازی کنیم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تقریبا بازی‌های سخت‌تر را انجام داده‌ایم و مقابل تیم‌های هم رده‌ای باید به رقابت بپردازیم. امیدواریم بتوانیم در ادامه رقابت‌هایمان نتایج خوبی کسب کنیم و جزو چهار تیم برتر لیگ شویم تا بتوانیم از امتیاز میزبانی در پلی آف استفاده کنیم.

قوچان‌نژاد در خصوص پلی‌آف اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم جزو چهار تیم برتر لیگ شویم و از امتیاز میزبانی پلی‌آف استفاده کنیم. رقابت‌های پلی‌آف بلافاصله بعد از پایان دور برگشت آغاز می‌شود و برای این رقابت‌ها برنامه ویژه‌ای داریم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین