کد خبر: ۳۴۲۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

ایران انفجار تروریستی استانبول را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن شدید انفجار تروریستی امروز استانبول، مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه جمهوری اسلامی ایران با خانواده های قربانیان این عملیات تروریستی و دولت و ملت دوست و برادر ترکیه را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین جابری انصاری افزود: این عملیات تروریستی یک بار دیگر اولویت مبارزه یکپارچه کشورهای منطقه و جهان با تروریسم و افراط گرایی و ضرورت حل فوری بحران های جاری منطقه بر اساس راه حل سیاسی و طرد همه اشکال تروریسم را ثابت کرد. 

وی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ها در کنار ملت و دولت ترکیه می ایستد.
رسانه های ترکیه ساعاتی پیش از بروز یک انفجار قوی در منطقه تاریخی و گردشگری سلطان احمد استانبول خبر دادند. 

به گزارش ایرنا، استانداری استانبول نیز اعلام کرد که بر اثر این انفجار 10 نفرکشته و 15 نفر زخمی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
کارشناس علوم اقتصادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
با سلام با کاهش ارزش پول ترکیه به مقدار بیش از یک چهارم . تولید ناخالص داخلی ترکیه ارزشش از 600 میلیارد دلار به 400 میلیارد دلار کاهش پیدا می کنه و قدرت خرید مردم پایین میاد در نتیجه با سیاست خارجه آشوبگرانه دولت ترکیه بازارهای صادراتی یکی پس از دیگری از دست می رند البته بدون در نظر گرفتن نابودی توریست و غیره . حالا حساب کنید اوستا رجب بجای آرامش روانی در جامعه داره دوباره بحران ایجاد می کنه و قبر خودش رو می کنه وارزش پولش رو از این هم کمتر می کنه حالا در این وضعیت ما به طرفداری از کودکان سوری کالای ترک نخریم در کمتر از یک سال اوستا رجب به دست مردم خودش عوض می شه ؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین