کد خبر: ۳۴۲۲۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

10 شرکت هوایی ایمن جهان را بشناسید

در ارزیابی عملکرد 60 شرکت هوایی در جهان در سال گذشته میلادی(2015) توسط کارشناسان آلمانی، یک شرکت هواپیمایی هنک کنگی در رده نخست ایمن ترین شرکت هواپیمایی جهان قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
این ارزیابی از سوی مرکز بررسی سوانح هوایی (JACDEC) مستقر در هامبورگ و بر اساس مقایسه 60 شرکت هواپیمایی بزرگ جهان با یکدیگر انجام شده است.

در رده دوم این فهرست، شرکت هواپیمایی «امارات» قرار دارد و پس از آن شرکت هواپیمایی «اوا ایر» متعلق به تایوان در جایگاه سوم، شرکت هوایی «قطر ایرویز» چهارم و «هانیان ایر لانیز» چین در رده پنجم ایمن ترین خط هوایی جهان قرار گرفتند.

در این ارزیابی شرکت های هواپیمایی«کی.ال.ام» هلند، «ایر نیوزلند»، «اتحاد» امارات متحده عربی، «ژاپن» و تی.ای.پی از پرتغال به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

خطوط هواپیمایی «لوفت هانزا» و «ایر برلین» که هر دو متعلق به آلمان هستند نیز در رده دوازدهم و بیستم جای دارند.

با این حال اتحادیه خلبانان آلمان هشدار داده است که این ارزیابی ها نباید 100 درصد درست باشد زیرا در ارزیابی شرکت های هوایی باید قیمت بلیت آنها نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس ارزیابی گروه بین الملل، تحقیقاتی که در اواخر پارسال توسط موسسه Airline Ratings.com در مورد ایمنی خطوط پروازهای هوایی در جهان انجام شد، خط هوایی پاکستان ایرلاین با 4.18 امتیاز، خط هوایی آمریکن ایرلاین با 4.54 امتیاز، خط هوایی ایگل از آمریکا با 3.72 امتیاز و شرکت ایران ایر نیز 3.42 امتیاز را به خود اختصاص دادند که می توان نتیجه گرفت که خطوط پروازی ایران ایر، در بین شرکت ها و خطوط هواپیمایی جهان دارای امنیت مناسبی است و امتیاز ایران ایر در این ارزیابی ها نزدیک به خطوط معتبر هوایی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
چشم انداز 1400 !
امارات رتبه دوم !
محمد
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
ایکاش رتبه اول را هم می نوشتید
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
ایران ایر اوله .....صد در صد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین