کد خبر: ۳۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

جزئیات درگیری مأموران انتظامی شوش با سارقان مسلح/ تعقیب، شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از یک ساعت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: دوتن از ماموران انتظامی شهرستان شوش در حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان شوش به دوسارق مسلح مشکوک شدند و در تیراندازی ناجوانمردانه آنان یکی از ماموران به شهادت رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 شامگاه گذشته دوتن از ماموران انتظامی شهرستان شوش در حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان شوش مورد سوء قصد دو سارق مسلح قرار گرفتند که یکی از آنان به شهادت رسید و دیگری نیز مجروح شد.

شاهدان عینی در منطقه حسین‌آباد شوش می‌گویند پس از اینکه خودروی نیروی انتظامی برای سارقان مسلح که تا آن زمان هویتشان مشخص نبود دستور توقف می‌دهند یکی از آنان بلافاصله و ناجوانمردانه با اسلحه کلاشینکف به صورت رگبار به آنان شلیک می‌کند.

هوشیاری ماموران انتظامی به گونه‌ای بود که همان شب و تنها به فاصله چند ساعت ضارب شناسایی و دستگیر شد.

سید رحمان موسوی معاون اجتماعی ناجای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به این حادثه گفت: ماموران انتظامی خوزستان شب گذشته موفق شدند در کمتر از یک ساعت دوسارق مسلح جانی را که علاوه بر سرقت مسلحانه یکی از همکاران ما را نیز با شلیک مستقیم به شهادت رساندند، دستگیر کنند.

وی افزود: یکی از نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان شوش در این ماموریت به ضرب گلوله سارقان مسلح به شهادت رسید و مامور دیگر نیز به دلیل اصابت گلوله به کمر، مجروح شده و در بیمارستان تحت مداوای پزشکان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: به محض اطلاع از حادثه نیروهای هوشیار ناجا به سرعت وارد عمل شدند و خودروی پژو 405 مشکی رنگ که چند روز قبل توسط همین سارقان به سرقت رفته بود را تعقیب کردند تا بالاخره پس از عملیات ویژه تعقیب گریز توانستند آنها را در محل یادبود شهدای گمنام شوش به دام بیندازند.

وی با اشاره به مسلح بودن سارقان به سلاح جنگی گفت: دوسارق مسلح پس از اطلاع از محاصره شدن توسط ماموران اقدام به تیراندازی کردند که بالاخره در این درگیری یکی از آنان کشته شد و دیگری با هوشیاری ماموران به دام افتاد.

موسوی گفت: ماموران گشتی بلافاصله پس از مشکوک شدن نسبت به خودروی پژو 405 و استعلام آن متوجه شدند این خودروی که است که در گذشته به سرقت رفته و سابقه سرقت در گذشته با آن وجود دارد که به همین دلیل متوجه نقشه سارقان شده و به تعقیب آنان پرداختند؛ به غیر از خودروی پژو از این سارقان دو قبضه اسلحه کلاشینکف و فشنگ‌های جنگی آن کشف و ضبط شد.

به گزارش تسنیم از شوش‌دانیال(ع)،وی همچنین با تبریک و تسلیت به خانواده مامور انتظامی شهید شده گفت: حال همکار دیگرمان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در حال حاضر خوب و تحت درمان است؛ ما در راه امنیت استان و کشورعزیز اسلامی‌مان با هرمتخلف و مجرمی به شدت مقابله می‌کنیم و در این راه شهادت و مجروحیت نیز برای ماموران افتخار بزرگی است.

وی تاکید کرد: سارق مسلح دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات و اطلاعات لازم به مرجع محترم قضایی تحویل داده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین