کد خبر: ۳۴۲۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

انریکه: مسی مشکلی ندارد

سرمربی آبی‌اناری‌ها عملکرد تیمش پرداخت و تاکید کرد لیونل مسی هیچ مشکلی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا در دیدار برگشت جام حذفی اسپانیا با دو گل اسپانیول را شکست داد و به دور بعد راه پیدا کرد.

لوییس انریکه از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: مثل همیشه دیدار سختی برای ما بود اما خوشبختانه با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، موفق شدیم به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. اسپانیول بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود. بعد از 15 دقیقه کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم، در نهایت موفق شدیم با شایستگی به دور بعد راه پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، ستاره بارسلونا در این دیدار مونیر الحدادی بود که هر دو گل بازی را به ثمر رساند. انریکه درباره درخشش این ستاره تیمش گفت: مونیر نشان داد می تواند بازیکن تاثیرگذاری برای ما باشد. بسیار خوشحال هستم که او توانست در این دیدار بدرخشد. او دو گل به ثمر رساند و کمک زیادی هم به مسی کرد.

بارسلونا در دیدار رفت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و تا حدود زیادی صعودش را به دور بعد نهایی کرده بود. انتظار می رفت با توجه به آنکه مسی در مراسم توپ طلا شرکت کرده بود، انریکه به او استراحت دهد اما این مربی باتجربه چنین کاری را انجام نداد.

انریکه درباره این سوال که چرا به مسی استراحت نداد نیز گفت: مسی به اندازه کافی استراحت کرده بود. او آماده این دیدار حساس شد بود و به همین خاطر هم از او استفاده کردم. مسی از نظر بدنی کاملا آماده است و مشکلی در او نمی بینم.

سرمربی آبی اناری ها در پایان سخنانش به ستایش از توماس فرمالن پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم که فرمالن به روزهای خوبش نزدیک می شود. او هر وقت بازی می کند، امیدوار کننده ظاهر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین