کد خبر: ۳۴۲۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

بازگشت آقای عصبی با سوراخ کردن دیوار تونل ورزشگاه

دیگو کاستا بعد از بازی با وست برومویچ عصبانیت خود را از داور مسابقه به دیوارهای تونل ورزشگاه خالی کرد و باعث سوراخ شدن تونل استمفورد بریج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
چلسی در حالی که تا دقیقه 84 با نتیجه 2 بر یک از وست بروم پیش بود، با دریافت گل تساوی و درست همانند منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال، هفته بیست و یکم را با نتیجه تساوی به پایان برد. در این دیدار یاکوب، بازیکن وست بروم که یک کارت زرد داشت روی پاس اسکار تکل بسیار بدی رفت که داور مسابقه او را جریمه نکرد و سرمربی وست بروم نیز بلافاصله او را تعویض کرد و در پایان بازی اعتراف کرد بازیکن تیمضش مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

علاوه بر این داور مسابقه در چندین صحنه خطاهای بازیکنان وست بروم را روی کاستا خطا تشخیص نداد تا باعث عصبانیت کاستا شود. مهاجم چلسی که بعد از آمدن هیدینک چند بازی بود که کار خشونت آمیز از خود نشان نداده بود، بعد از دیدار شب گذشته به داور حمله کرد و به شدت از او انتقاد کرد. او در ادامه در تونل ورزشگاه نیز با مشت به دیوار کوبید و باعث سوراخ شدن تونل ورزشگاه استمفورد بریج شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، البته هیدینک واکنش جالبی در نشست خبری داشت و عنوان کرد صدمه ای که به دیوار تونل وارد شده را جبران خواهد کرد و با کاستا کاری نخواهد کرد چرا که او احساساتی است.

رسانه های انگلیسی به کاستا لقب Mr. Angry (آقای عصبانی) دادند. چلسی که تلاش می کند فصل را به حضور در جمع 4 تیم به پایان برساند، با نتیجه تساوی تغییری در وضعیت خود ایجاد نکرد ولی با توجه به توقف اورتون فاصله اش با تیم های بالانشین تغییری نکرد.

آبی پوشان چندی دیگر نیز باید در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قرار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین